|
Wątek:
|
Izba Turystyczna ostrzega przed Grouponem
|
Autor:
|
Czytelnik IP 31.178.126.*
|
Data wysłania:
|
2012-09-07 09:53
|
Temat:
|
Groupon - w czym tkwi haczyk?
|
Treść:
|
I właśnie o to rozpowszechnianie idzie. Groupon ma w swojej bazie kilka milionów klientów, zapewnia szybkie, doskonałe dotarcie z informacją o promocji do rzeszy potencjalnych klientów. A prasę to teraz chyba tylko emeryci czytają... Ogłoszenia w lokalnych gazetach można sobie dawać i dawać, wydać mnóstwo pieniędzy i nic z tego nie wyniknie. Co do Facebooka, to też nie przesadzałabym z efektywnością. Cztery procent z osób, które otrzymały wiadomość zapamięta ją jakoś. Z nich 1 procent kupi. Policz sobie , ile sprzedaż przy takiej promocji.
|