| 
				
						 | 
						
							| 
								Wątek:
							 | 
							
								Izba Turystyczna ostrzega przed Grouponem
							 | 
						
						
							| 
								Autor:
							 | 
							
								Czytelnik IP 31.178.126.*
							 | 
						
						
							| 
								Data wysłania:
							 | 
							
								2012-09-07 09:53
							 | 
						
						
							| 
								Temat:
							 | 
							
								Groupon - w czym tkwi haczyk?
							 | 
						
						
							| 
								Treść:
							 | 
							
								I właśnie o to rozpowszechnianie idzie. Groupon ma w swojej bazie kilka milionów klientów, zapewnia szybkie, doskonałe dotarcie z informacją o promocji do rzeszy potencjalnych klientów. A prasę to teraz chyba tylko emeryci czytają... Ogłoszenia w lokalnych gazetach można sobie dawać i dawać, wydać mnóstwo pieniędzy i nic z tego nie wyniknie. Co do Facebooka, to też nie przesadzałabym z efektywnością. Cztery procent z osób, które otrzymały wiadomość zapamięta ją jakoś. Z nich 1 procent kupi.  Policz sobie , ile sprzedaż przy takiej promocji.
							 |