|
Wątek:
|
Rzeczpospolita o touroperatorach
|
Autor:
|
Czytelnik IP 178.43.191.*
|
Data wysłania:
|
2012-09-09 14:22
|
Temat:
|
Opinia na temat Grecos Holiday
|
Treść:
|
Teraz wróciłam z pobytu na Kos tj. 08.09.2012.Grecos spisał się na medal. Odbiór biletów na lotnisku w Balicach przy stanowisku Grecosa szybki i profesjonalny. Pani poinformowała nas o wszystkim,co chciałam wiedzieć na temat odprawy i lotu, przez co wszystko poszło sprawnie. Na Kos rezydentka od przylotu dbała o to, by wszyscy wsiedli.Czekaliśmy długo na walizki i weszliśmy do autokaru, jako ostatni. Minus długa trasa do hotelu, gdyż jednym autokarem rozwozili do wszystkich hoteli(nawet tych najdalej od siebie położonych). Hotel piękny, jedzenie o.k.Jestem w ciąży i byliśmy z małym dzieckiem,więc szczególnie zależało mi na dobrych warunkach. Spotkanie z rezydentem 2razy w tygodniu, telefon podany by dzwonić o każdej porze. Prośba o czajnik w pokoju ze względu na małe dziecko zrealizowana praktycznie na drugi dzień rano. Dokładne i wyczerpujące informacje na temat specyfiki hotelu, co można czego nie, jak zrobić żeby bez nerwów spędzić wczasy. Otrzymaliśmy rozkłady linii miejskich, co wato zwiedzić i kiedy najlepiej jechać. Pozdrowienia dla rezydentki Mirandy Kabashi- pomocna, rezolutna i oddana osoba. Przy odprawie do Polski była cały czas z nami, aż do przejścia przez bramki w drodze powrotnej. Nie mam żadnych zastrzeżeń do Grecosa. Przed wyjazdem informowali mnie o godzinach lotu, co trzeba zabrać i życzyli udanych wakacji.Kontakt był cały czas rewelacyjny. Rozumiem ludzi niezadowolonych z ego biura, ale po prostu powinni zrobić przesiew wśród rezydentów i zostawić takich ludzi, jak Miranda.
|