Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Telefon milczy - kolejni klienci na lodzie?
Autor: Czytelnik IP 37.209.134.*
Data wysłania: 2012-09-11 16:49
Temat: Uwaga na HappyFLY.pl
Treść: Akurat w Paryżu przesiadałem się jeżeli dobrze pamiętam 9 razy w rejsach międzykontynentalnych. Raz trafił się overbooking i dzięki temu lecieliśmy do NYC biznesem. Załatwił to za mnie personel naziemny w gate.
Podobnie z powrotem (akurat to była taka "pechowa" wyprawa, ze był problem w obie strony). Dzień przed wylotem dostałem od AF maila, że zmieniono mi lot z JFK na CDG 21 na 19-tą.
Wykonałem telefon do biura AF w W-wie, potwierdzili mi to i po prostu 2 godziny wcześniej pojechałem na lotnisko.
A co do przebukowania to nie rozbawiaj mnie.
Od tego jest personel na lotnisku żeby to dla mnie zrobić.
Tylko trzeba znać język. I na tym w większości wypadków bazujecie - że ludzie nie znają języka i boją się załatwiać cokolwiek sami.
Po to mam również tablet by być w stanie zrobić dokładnie to co ty z biura przez internet.
Tak więc nie strasz, bo takich argumentów to możesz używać w stosunku do tych, którzy najdalej wybrali się do Egiptu czarterem. Ktoś kto jeździ po świecie i zna języki zabije cię śmiechem tak jak ja teraz.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Uwaga na HappyFLY.pl [2012-09-11 18:16 83.31.189.*]
ty naprawdę nie jesteś zorientowany, agenci działają w systemie rezerwacyjnym, a nie tak jak Ty via internet, a na lotnisku (choc powinni) wcale tak nie przebukowują i nie "wożą" biznesem jesli bilet masz w economy (szczególnie jeśli kupujesz via internet). Z tego co piszesz wynika bardzo wyraźnie, że kompletnie nie masz pojęcia o branży, zrobiłeś sobie kilka rezerwacji i myslisz, że wiesz wszystko, a tak naprawdę jesteś tylko zarozumiały i zapewniam, że dostaniesz jeszcze kopniaka .... i to bolesnego odpowiedz »

Uwaga na HappyFLY.pl [2012-09-11 18:46 193.239.80.*]
Właśnie twoja wypowiedź dowodzi tego, że na wykonywanym przez siebie zawodzie znasz się jak świnia na gwiazdach.
Przenoszenie do biznesu w przypadku overbookingu zdarza się jak najbardziej i właśnie mnie coś takiego (szkoda, że tylko raz) trafiło się jak najbardziej. na lotnisku jak najbardziej "przebukowują", bo zgodnie z prawem EU mają taki obowiązek. Jeżeli nie są w stanie przebukować muszą dać hotel i odszkodowanie (pomijam tu sytuacje skrajne jak zamknięcie lotniska z powodu np. śnieżycy czy pyłu wulkanicznego - wtedy wiadomym jest, że nie pomogą wszystkim bo i jak?).
Twoje wpisy dowodzą, że najbardziej "zaawansowanym" przewoźnikiem z jakim się zetknąłeś jest Wizz, który faktycznie po odprawie zwija kramik i ma PAX w dupie.
Przestań się wypowiadać, bo tylko śmiech wzbudzasz...
odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij