|
Wątek:
|
Zakupy grupowe - koniec czy początek?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 176.111.24.*
|
Data wysłania:
|
2012-09-13 16:50
|
Temat:
|
Nie daj się nabić w butelkę
|
Treść:
|
Nie jest to żadna reklama, ok. 1-2% wraca i płaci cenę standardową. To najdroższa reklama, mało tego to rozregulowanie rynku hotelarskiego, to wytworzenie grupy klientów, która wyłącznie korzysta z tych ofert. Po przyjeździe nie korzystają z niczego co normalnie kosztuje. Totalna obniżka poziomu świadczonych usług, niezdrowa konkurencja, damping. Hotel 4* sprzedaje w cenie hotelu 3*. Kwotę za usługę , jaka otrzymuje hotel od groupona nie pokrywa nawet amortyzacji tego jednego miejsca noclegowego a gdzie koszty pracownicze, media, podatek od nieruchomości. Opamiętajcie się hotelarze. Zupełnie niezrozumiałe jest lokowanie sprzedaży w grouponach prze biura turystyczne. Przecież one zarabiają z kupowanych usłuch i dokładanie swojej prowizji. Oczywiście mają atut przetargowy gdyż zakupują więcej to taniej. Ale obniżając cenę o 50% muszą dopłacać. Więc albo z góry zakładają, że to przekręt albo hmmm nie rozumiem. Tak naprawdę zarabia groupon nie ponoszą kosztów i nie ponosząc żadnej odpowiedzialności. Ale gromy spadają ha branżę!!!!! Trudno będzie się nam z tego wygrzebać. Ostrzegałem od początku jak u mnie się pojawili. Pogoniłem ich jak stonkę. POzdrawiam branżę H3*
|