|
Wątek:
|
Itaka dostanie medal!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.20.48.*
|
Data wysłania:
|
2012-09-29 11:56
|
Temat:
|
Itaka - medal za zasługi turystyczne
|
Treść:
|
Itaka nie szanuje nikogo, ani klientów ani agentów. Tylko siebie. A z takim podejściem daleko nie zajdzie. Już teraz największe holdingi turystyczne depczą Itace po piętach i wdrażają plan usunięcia Itaki z polskiego rynku turystycznego.
|
Odpowiedzi:
Itaka - medal za zasługi turystyczne [2012-10-01 14:17 95.51.115.*]
Itaka skorzystala podobnie jak Rainbow na upadku Orbisu, stad przejsciowy wzrost sprzedazy u nich, bo po prostu jest bardzo malo turoperatorow w Polsce, ktorzy maja czartery, ale Itaka z jakoscia bardzo slabo - slabe hotele, zawyzona katagoryzacja i bardzo restrykceyjne zasady odnosnie agentow odpowiedz » Itaka - medal za zasługi turystyczne [2012-10-01 14:44 178.73.16.*]
dokładnie jest tak jak piszesz a może być za chwilę niezłe bum i wtedy już tylko będzie płacz ! odpowiedz » Itaka - medal za zasługi turystyczne [2012-09-29 17:59 83.243.105.*]
Daleko nie zajdzie? Już zaszła dawno temu! I dlatego tak Was wszystkich pseudomiłośników turystyki szlak trafia! Obmyślajcie sobie dalej nieskuteczne plany zaszkodzenia największemu organizatorowi jakim jest Itaka zamiast brać przykład z najlepszych i marnujcie czas na to zamiast się rozwijać, a na pewno daleko zajdziecie... W sumie nikomu nie wyjdzie to na złe jeśli takie krzaki plujące jadem stoją w miejscu. Nam turystom z pewnością na dobre!!! Brawo ITAKA!! odpowiedz » Itaka - medal za zasługi turystyczne [2012-10-01 15:10 83.19.133.*]
myślę, że agenci mają pewne prawo czuć się zawiedzeni. Np. Itaka ofertę grupową wysyła dokładnie w tej samej cenie agentowi jak i klientowi, który przesyła do niej bezpośrednio zapytanie. w dodatku nawet nie zadaje sobie trudu, aby w ofercie wysyłanej do klienta korporacyjnego czy innej firmy ( nie agenta)wykasować klauzulę o tym, że oferta nie zawiera prowizji agenta, którą agent nalicza sobie dowolnie. To nie fair , bo w ten sposób od razu pokazuje klientom, że agent dolicza sobie swoją marżę, w ten sposób dając komunikat wprost nie korzystajcie z agentów. Po za tym, dlaczego klient nawet grupowy dostaje taką samą cenę jak agent. czy to są uczciwe praktyki współpracy partnerskiej? odpowiedz » Itaka - medal za zasługi turystyczne [2012-10-01 12:06 83.11.137.*]
Jeżeli Itaka jest taka "świetna" to dlaczego ma największą ilość reklamacji i niezadowolonych klientów? Teraz sama niska cena nie zachęci klienta do rezerwacji. jest też coś takiego jak obsługa klienta i serwis, a Itaka tu niestety kuleje i to bardzo. odpowiedz » Itaka - medal za zasługi turystyczne [2012-10-01 00:33 46.112.63.*]
Żenuła to co piszesz "brawo ITAKA" itd . Co to jakaś sekta czy co? Przecież to normalna firma jakich wiele oferująca masowy produkt. Jak się masówa opłaca to ok a jak nie to się firmę likwiduje. Nie jest to żadna misja lub grupa pasjonatów tylko supermarket i tyle (bo nawet nie hipermarket). odpowiedz » Itaka - medal za zasługi turystyczne [2012-09-29 23:03 78.28.4.*]
"Miłośnicy" Triady też kiedyś twierdzili, że Triada jest najlepsza...I w swoim zaślepieniu nie zauważyli, jak sięga dna. To samo czeka niedługo Itakę, widząc to, jak traktuje agentów i klientów. odpowiedz »
|