| 
						|  |  
							| Wątek: | Itaka dostanie medal! |  
							| Autor: | Czytelnik IP 83.20.48.* |  
							| Data wysłania: | 2012-09-29 11:56 |  
							| Temat: | Itaka - medal za zasługi turystyczne |  
							| Treść: | Itaka nie szanuje nikogo, ani klientów ani agentów. Tylko siebie. A z takim podejściem daleko nie zajdzie. Już teraz największe holdingi turystyczne depczą Itace po piętach i wdrażają plan usunięcia Itaki z polskiego rynku turystycznego. |  
 
 
 Odpowiedzi: Itaka - medal za zasługi turystyczne [2012-10-01 14:17 95.51.115.*] Itaka skorzystala podobnie jak Rainbow na upadku Orbisu, stad przejsciowy wzrost sprzedazy u nich, bo po prostu jest bardzo malo turoperatorow w Polsce, ktorzy maja czartery, ale Itaka z jakoscia bardzo slabo - slabe hotele, zawyzona katagoryzacja i bardzo restrykceyjne zasady odnosnie agentow  odpowiedz »
  Itaka - medal za zasługi turystyczne [2012-10-01 14:44 178.73.16.*] dokładnie jest tak jak piszesz a może być za chwilę niezłe bum i wtedy już tylko będzie płacz !  odpowiedz »
  Itaka - medal za zasługi turystyczne [2012-09-29 17:59 83.243.105.*] Daleko nie zajdzie? Już zaszła dawno temu! I dlatego tak Was wszystkich pseudomiłośników turystyki szlak trafia! Obmyślajcie sobie dalej nieskuteczne plany zaszkodzenia największemu organizatorowi jakim jest Itaka zamiast brać przykład z najlepszych i marnujcie czas na to zamiast się rozwijać, a na pewno daleko zajdziecie... W sumie nikomu nie wyjdzie to na złe jeśli takie krzaki plujące jadem stoją w miejscu. Nam turystom z pewnością na dobre!!! Brawo ITAKA!!  odpowiedz »
  Itaka - medal za zasługi turystyczne [2012-10-01 15:10 83.19.133.*] myślę, że agenci mają pewne prawo czuć się zawiedzeni. Np. Itaka ofertę grupową wysyła dokładnie w tej samej cenie agentowi jak i klientowi, który przesyła do niej bezpośrednio zapytanie. w dodatku nawet nie zadaje sobie trudu, aby w ofercie wysyłanej do klienta korporacyjnego czy innej firmy ( nie agenta)wykasować klauzulę o tym, że oferta nie zawiera prowizji agenta, którą agent nalicza sobie dowolnie. To nie fair , bo w ten sposób od razu pokazuje klientom, że agent dolicza sobie swoją marżę, w ten sposób dając komunikat wprost nie korzystajcie z agentów. Po za tym, dlaczego klient nawet grupowy dostaje taką samą cenę jak agent. czy to są uczciwe praktyki współpracy partnerskiej?  odpowiedz »
  Itaka - medal za zasługi turystyczne [2012-10-01 12:06 83.11.137.*] Jeżeli Itaka jest taka "świetna" to dlaczego ma największą ilość reklamacji i niezadowolonych klientów? Teraz sama niska cena nie zachęci klienta do rezerwacji. jest też coś takiego jak obsługa klienta i serwis, a Itaka tu niestety kuleje i to bardzo.  odpowiedz »
  Itaka - medal za zasługi turystyczne [2012-10-01 00:33 46.112.63.*] Żenuła to co piszesz "brawo ITAKA" itd . Co to jakaś sekta czy co? Przecież to normalna firma jakich wiele oferująca masowy produkt.
 Jak się masówa opłaca to ok a jak nie to się firmę likwiduje. Nie jest to żadna misja lub grupa pasjonatów tylko supermarket i tyle (bo nawet nie hipermarket).  odpowiedz »
  Itaka - medal za zasługi turystyczne [2012-09-29 23:03 78.28.4.*] "Miłośnicy" Triady też kiedyś twierdzili, że Triada jest najlepsza...I w swoim zaślepieniu nie zauważyli, jak sięga dna. To samo czeka niedługo Itakę, widząc to, jak traktuje agentów i klientów.  odpowiedz »
 |