Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Ecco Holiday ogranicza korzystanie z czarterów
Autor: Czytelnik IP 83.19.133.*
Data wysłania: 2012-10-12 16:29
Temat: Nowa strategia Ecco Holiday
Treść: Największy problem polega moim zdaniem nie na tym, że Ecco potwierdza cenę dopiero po założeniu rezerwacji, bo to racjonalne postępowanie w sytuacji kryzysowej. to że szukają dopiero biletu ok. tylko dlaczego nie ma o tym informacji np.w Merlinie - oferta nie jest przedstawiana jak na zapytanie, tylko oznaczona zielonym ptaszkiem. w ich systemie też nie jest oznakowana jako na zapytanie. Klient i agent nie mają żadnych przesłanek ( poza lakoniczną informacją w ważnych informacjach gdzies na stronie ecco) , ze cała oferta jest na tzw. potwierdzenie. Klient i agent nie ma nawet na umowie żadnej informacji,że klient może zrezygnować z oferty, gdyby okazało się, że potwierdzenie jest droższe. takie informacje powinny znajdować się na widocznym miejscu w systemie, przed założeniem rezerwacji, a potem na umowie.
kolejna sprawa bulwersująca, ani w opisie oferty , ani na umowie, klient nigdzie nie ma napisane, że rezerwacje na przeloty są dokonywane oddzielnie dla każdego uczestnika . uczestnicy często lecą oddzielnie, bez opiekuna ze strony biura. Dowiedziałam się o tym jak. miałam kilka osób - najpierw kupiły 3 koleżanki, potem doszły jeszcze dwie. okazało się że te dwie lecą oddzielnie. byly to starsze panie, leciały do Indii i zrobiła się panika, że lecą oddzielnie, że lecą przez pilota. a jak one sobie poradzą itd. bo wyjazd był do Indii.Chciały rezygnować. ja wydzwaniałam do Ecco, oczywiście jak w Itace bardzo wątpliwie przyjemne koleżanki z dzialu obslugi agenta - PORAŻKA. no i ostatecznie ja miałam ponieść koszty ewentualnej rezygnacji klientek, bo przecież ponoć wiadomo o tym, że klienci na egzotykę latają każdy oddzielnie.Te wszystkie ważne informacji powinny znaleźć się na umowie , a wcześniej w systemie rezerwacyjnym , bo są to ważne warunki realizacji imprezy.
czy Wy też mieliście podobne problemy, a może jeszcze gorsze?

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Nowa strategia Ecco Holiday [2012-10-13 22:21 217.97.175.*]
Ja miałam tez taką sytuacje w tym roku, leciała starsza pani sama- też pojęcia nie miałam o tym, ze i podczas wylotu i przesiadek będzie sama.
Jednakże dopisało mi szczęście i akurat przypadkiem dopisało się na ten przelot kilka osób i również przypadkowo akurat leciał z nimi pilot.
Boje się pomyśleć co by było, gdyby jednak tego szczęścia przypadkowego nie było....
odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

ryba maślana


© 2022 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij