|
Wątek:
|
Ecco Holiday ogranicza korzystanie z czarterów
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.19.133.*
|
Data wysłania:
|
2012-10-12 16:29
|
Temat:
|
Nowa strategia Ecco Holiday
|
Treść:
|
Największy problem polega moim zdaniem nie na tym, że Ecco potwierdza cenę dopiero po założeniu rezerwacji, bo to racjonalne postępowanie w sytuacji kryzysowej. to że szukają dopiero biletu ok. tylko dlaczego nie ma o tym informacji np.w Merlinie - oferta nie jest przedstawiana jak na zapytanie, tylko oznaczona zielonym ptaszkiem. w ich systemie też nie jest oznakowana jako na zapytanie. Klient i agent nie mają żadnych przesłanek ( poza lakoniczną informacją w ważnych informacjach gdzies na stronie ecco) , ze cała oferta jest na tzw. potwierdzenie. Klient i agent nie ma nawet na umowie żadnej informacji,że klient może zrezygnować z oferty, gdyby okazało się, że potwierdzenie jest droższe. takie informacje powinny znajdować się na widocznym miejscu w systemie, przed założeniem rezerwacji, a potem na umowie. kolejna sprawa bulwersująca, ani w opisie oferty , ani na umowie, klient nigdzie nie ma napisane, że rezerwacje na przeloty są dokonywane oddzielnie dla każdego uczestnika . uczestnicy często lecą oddzielnie, bez opiekuna ze strony biura. Dowiedziałam się o tym jak. miałam kilka osób - najpierw kupiły 3 koleżanki, potem doszły jeszcze dwie. okazało się że te dwie lecą oddzielnie. byly to starsze panie, leciały do Indii i zrobiła się panika, że lecą oddzielnie, że lecą przez pilota. a jak one sobie poradzą itd. bo wyjazd był do Indii.Chciały rezygnować. ja wydzwaniałam do Ecco, oczywiście jak w Itace bardzo wątpliwie przyjemne koleżanki z dzialu obslugi agenta - PORAŻKA. no i ostatecznie ja miałam ponieść koszty ewentualnej rezygnacji klientek, bo przecież ponoć wiadomo o tym, że klienci na egzotykę latają każdy oddzielnie.Te wszystkie ważne informacji powinny znaleźć się na umowie , a wcześniej w systemie rezerwacyjnym , bo są to ważne warunki realizacji imprezy. czy Wy też mieliście podobne problemy, a może jeszcze gorsze?
|