|
Wątek:
|
Sprawdź najwyżej ocenione polskie hotele
|
Autor:
|
Czytelnik IP 87.251.242.*
|
Data wysłania:
|
2012-10-16 11:48
|
Temat:
|
HolidayCheck Quality Selection 2012
|
Treść:
|
Niestety HolidayCheck nie do końca pełni rolę opiniotwórczą. Nie ma mozliwości odpowiedzi ustosunkwania się Hotelarzy do tej opinii. Należy wziąc przykład z Allegro gzie sprzedający i kupujący mogą sie wzajemnie dogadać. W przypadku błędów Hoteli ( bo to w usługach ( kontakt bezpośredni ) się zdarza, musimy mieć mozliwość przeprosić gościa ( jeżeli uznamy jego rację ). Ale czasami jest to zwykła ludzka złośliwość - bo zupa była za słona. Ilość negatywnych opinii do ilości udzielonych noclegów jest znikoma. Brak możliwości ustosunkowania się do opini ( poznania przeyczyn błędów w obsłudze ) nie powoduje że wyciągamy z tego wnioski, a najczęśccie powoduje zdenerwowanie Hotelarzy. A myśle że nie o to w tym chodzi. Należy też zwrócić uwagę na zawartość merytoryczną opini. Zdarzają się takie: ten hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki, bo najlepszy w mieście je inny ..... ( i tutaj pada nazwa konkurencji ).
|