Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Transport

Wątek: Prawa pasażera a tanie linie lotnicze
Autor: Czytelnik IP 86.157.204.*
Data wysłania: 2008-01-06 18:45
Temat: Prawa pasażera a tanie linie lotnicze
Treść: Chciałabym opisać moją i partnera podróż z liniami easy jet!!!
18 grudnia przylecielismy z Belfastu do Gdanska w celu spedzenia swiat w gronie rodzinnym.
1 stycznia udaliśmy sie na lotnisko w Gdańsku w celu opuszczenia Polski i udania sie do miejsca zamieszkania w Irlandii Północnej, ponieważ 2 stycznia mieliśmy powrócić do pracy, niestety tak sie nie stało.
Okazało sie iż nasz lot został odwołany z powodu mgły,staliśmy 3 godziny w kolejce aby zmienić datę wylotu, nasze bilety zostały zmienione na 5 styczeń.Postanowiliśmy nie wracać do naszej rodziny która zamieszkuje 3 godzinna drogę od lotniska do miejsca zamieszkania tylko zatrzymaliśmy sie u siostry która wynajmuje mieszkanie studenckie w Gdańsku. Następnego dnia otrzymaliśmy informacje telefoniczna z lotniska, która brzmiała"wasze bilety sa nie aktualne, możecie lecieć 12
stycznia lub 4 stycznia z Krakowa ".Dzwoniąć kilkakrotnie na lotnisko płakałam do telefonu i prosiłam obsługę żeby zrobili wszystko zebysmy jednak wylecieli tego 5stycznia, niestety okazało sie ze system sprzedal 20 biletów za dużo i w tym nasze.Pozostaliśmy bez pieniędzy, jedzenia i żadnych pomysłów co mamy robić, załamani postanowiliśmy pożyczyć pieniądze i udać sie w bardzo długą podróż do Krakowa.
Podróż trwała około 12 godzin nocą, nie zmrużyliśmy oka gdyż polskie koleje wiadomo nie zapewniają komfortu, jak również baliśmy sie o nasze bagaże.
Koszt biletów z Gdańska do Krakowa to koszt 120zl ,jak również dojazd do lotniska dodatkowe pieniądze, jedzenie, nie wspomnę o dyskomforcie z powodu nie świeżości ciała.Wysłaliśmy już formularze roszczeniowe i około 10 emaili do easy jet, ale niestety przedstawicie easy jet pisze ze nie należy nam sie żadna rekompensta, proszę o pomoc nie wiem co mamy robić.Zapomnialam wspomnieć ze odlot z Krakowa w dniu 4stycznia był równiez odlotem bardzo nie pewnym , ponieważ samoloty easy jet nie lądowaly w Krakowie z powodu silnego wiatru, no udało nam sie jednak wyladowac ale ja i mój partner długo będzie wracać do tych strasznych przezyc.
Anna Kochanowska i Maciej Deluga.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Prawa pasażera a tanie linie lotnicze [2008-06-21 13:26 80.239.21.*]
Linie lotnicze maja obowiazek zaplacic wam odszkodowanie za odwolanie lotow. Mgla moze oczywiscie spowodowac utrudnienia przy wylocie, ale trudno jest zdefiniowac jaka to jest mgla. Tutaj sa prawa pasazera:http://www. airsafe. com/complain/bumping. htm
Normalnie easyjet powinno wam zaplacic 250Euro na osobe odszkodowania.
odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij