|
Wątek:
|
Promocja Polski na CNN, BCC i w Time Magazine!
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2005-12-07 16:24
|
Temat:
|
Promocja Polski na CNN, BCC i w Time Magazine!
|
Treść:
|
Aktualność: Blisko 38 milionów osób - widzów CNN, BCC oraz czytelników zagranicznej prasy - m.in. Time Magazine zetknęło się z reklamą Polski.
Kampania promocyjna Polski trwała 6 tygodni. Składała się z 500 spotów telewizyjnych oraz 10 edycji reklamy prasowej. Motywem przewodnim kampanii telewizyjnej było bijące serce, będące metaforą położenia Polski w sercu Europy. Analogiczny motyw był elementem reklamy prasowej.
Efektem kampanii ma być zmiana wizerunku Polski w oczach cudzoziemców oraz wzrost zainteresowania Polską wśród biznesmenów i turystów.
Już teraz można zaobserwować pierwsze skutki kampanii - wzrosła o 43% liczba osób wchodzących na stronę internetową Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Więcej cudzoziemców dzwoni też do PAIiIZ z różnymi pytaniami.
Kampania promująca Polskę kosztowała 1,4 mln złotych.
|