Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Transport

Wątek: PolskiBus łamie prawo?
Autor: Czytelnik IP 31.61.17.*
Data wysłania: 2012-12-27 13:02
Temat: Wojna na polskich drogach
Treść: Hej,zazdrosnicy ze zlodziejskiego PKS i innych przewoznikow do dupy!!!!Zazdroscicie???Podniescie standard swoich uslug i znizcie ceny,to bedzie mozna mowic o konkurencji...Teraz dla klientow jestescie nikim i z waszych uslug korzysta kazdy tylko z desperacjiii koniecznosci.Gdzie kible????!!!!Na krajowych trasach ani marzyc o tym a na zagranicznych sa,owszem,ale PANU KIEROWCY nie chce sie w gownie babrac i jest na calej trasie AWARIA,ha,ha,ha.Itd.dlugo by pisac.A ceny????LOTNICZE.ITO NIE TANICH LINII.Wiec albo do roboty,albo bankrut,jak PKP,a nie krytykowac tych,co sa dobrzy!!!!To nic nie da.Bzdury!!!!A Polski Bus ma tez trasy zagraniczne-Praga, Wieden, Berlin, Bratyslawa i co?Lyso?A bedzie Wam jeszcze lysiej...BRAWO POLSKI BUS!!!Ludzie to lubia a bilet u kierowcy mozna kupic a raczej u stewardessy-no,faktycznie,nie bezposrednio u kierowcy,tylko u stewardessy....Ha,ha,ha.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Wojna na polskich drogach [2013-01-02 14:00 79.188.63.*]
Weź jedź w jedna stronę tym "polskim busem" i nie wracaj... odpowiedz »

Wojna na polskich drogach [2012-12-28 22:41 89.67.160.*]
co Ty za glupoty piszesz u stewardessy biletu nie kupisz! a jedynie od osoby ktora znajduje sie na dworcu i sprzedaje bilety! odpowiedz »

Wojna na polskich drogach [2012-12-28 10:26 87.207.17.*]
również popieram ... odpowiedz »

Wojna na polskich drogach [2012-12-27 22:15 83.243.105.*]
Dokładnie! Popieram w 100%! odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

ryba maślana


© 2020 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij