|
Wątek:
|
API TRAVEL- OPINIE
|
Autor:
|
Czytelnik IP 77.254.48.*
|
Data wysłania:
|
2013-01-09 22:10
|
Temat:
|
API TRAVEL- OPINIE
|
Treść:
|
Miałam wykupiony wyjazd z api travel na narty, rok temu, w marcu. Niestety, dzień przed wyjazdem nagle i niespodziewanie zmarła moja Mama:( Oczywiście, natychmiast powiadomiłam biuro, że nie mogę wziąć udziału w imprezie. Nie będę wdawać się w szczegóły kolejnych rozmów z przedstawicielami biura; w każdym razie nie doczekałam się współczucia i zrozumienia. Za to, owszem, cynicznie mi przypomniano, że podpisałam umowę, zgodnie z którą biuro w przypadku tak późnej rezygnacji ma prawo obciążyć mnie kosztami w wysokości do 90%, ewentualnie kosztami faktycznie poniesionymi, z tym, że tu mnie ostrzeżono, że mogą one przewyższać (?!) koszty wyjazdu. Mimo to zwróciłam się telefonicznie do biura z prośbą o przesłanie na moje konto kwoty pomniejszonej o udokumentowane koszty poniesione przez organizatora; zwrócono mi 10%.
Moja znajoma związana umową z innym biurem, będąc w analogicznej sytuacji, doczekała się od tamtego biura zwrotu całości wpłaty - dla 8 osób, bo miała jechać z cała rodzina i jeszcze druga zaprzyjaźnioną, a owa rodzina zaprzyjaźniona sama jechać nie chciała. Api travel nie zdobyło się na choć trochę empatii i wobec jednej osoby, która spotkała wielka tragedia osobista:(((
Z cała pewnością nigdy już nie skorzystam z usług tego biura, ani ja, ani moi zbulwersowani postawa api travel znajomi. Może i z tym biurem może być miło i przyjemnie, o ile wszystko układa się idealnie - ale w podróży, a tym bardziej na wyjeździe narciarskim, mogą zdarzyć się różne sytuacje, w których organizator powinien zapewnić swojemu klientowi rzecz podstawową - poczucie bezpieczeństwa. W świetle postawy biura w opisanej sytuacji - nie czułabym się z tym biurem bezpieczna:(
|