|
Wątek:
|
SART wystawia faktury..
|
Autor:
|
Czytelnik IP 79.173.49.*
|
Data wysłania:
|
2013-01-17 18:57
|
Temat:
|
SART wystawia faktury..
|
Treść:
|
Cóż za stwierdzenia. Ja myślę, że w nas drzemać powinna przede wszystkim uczciwość. Uważam, że skoro wprowadzili Państwo opłaty za system - należało je wystawiać po każdym zakończonym okresie rozliczeniowym - czyli po miesiącu. Oczywiście będziecie tłumaczyć, że to program lojalnościowy i akcja promocyjna itp.. Fakt jest taki, że wystawiacie faktury, za które nikt nie chce (słusznie) płacić. Gdybyście wystawili je po miesiącu - wszyscy by zapłacili 50 zł i coś zmienili (przystąpili do jakiegoś tam Waszego programu) lub po prostu wypowiedzieli umowę.. Zagraliście bardzo nie fair. Nie dziwcie się zatem, że agenci mają pretensje i czują się oszukani. Opowiadanie tu przez Was o tym, że dzięki tej akcji promujecie mniejszych TO jakoś do mnie (i nie sądzę aby do kogokolwiek) przemawiało.. Pozdrawiam i proszę szefostwu pogratulować pomysłu i dobrego samopoczucia.
|
Odpowiedzi:
SART wystawia faktury.. [2013-01-17 19:33 89.25.243.*]
Dokładnie mówimy o uczciwości. O tym, że od 1 lipca 2013 system SART jest płatny i każda agencja turystyczna została o tym fakcie poinformowana. Po miesiącu otrzymali Państwo informację o tym, jaki jest bilans rozliczeń oraz możliwość zmiany systemu rozliczeniowego. I tak co miesiąc informowaliśmy o tym fakcie. Pełna abolicja. Jeśli agencja turystyczna przystąpiła w grudniu do systemu lojalnościowego i akcji "szyba" - abonamenty wstecz zostały wszystkie anulowane. I tak samo w tym miesiącu w styczniu dla uczestników akcji "szyba" abonament zostanie anulowany. Oczywiście, jak Agencja Turystyczna nie chce płacić faktury, to jest możliwość zmiany systemu rozliczeniowego, w obecnym stanie. Jeśli Agencja Turystyczna udowodni, że nie postąpiliśmy fair play i ma podstawy do dalszych działań lojalnościowych to jesteśmy bardzo otwarci na wszelkie formy dalszej współpracy, rozliczeń i płatności. Jednakże w obecnym stanie wiedzy, świadomości, odpowiedzialności i rzetelności zrobiliśmy wszystko, co było w naszej mocy. Jeśli wybór rozliczenia okazał się niekorzystny i faktura za usługi nie satysfakcjonuje Państwa, trzeba to przedyskutować i znaleźć sensowne rozwiązanie, które będzie zadawało trzy strony: Agencję Turystyczną, Organizatora Turystyki i system rezerwacji SARTweb. Natomiast nie zadowala nas jednostronna niechęć i brak chęci znalezienia sensownego rozwiązania, o które zabiegamy u Agencji Turystycznych od miesięcy. Mając nadzieję na dalszą współpracę i dobre słowo życzę miłego wieczoru (Public Relation SARTweb). odpowiedz »
|