|
Wątek:
|
SART wystawia faktury..
|
Autor:
|
Czytelnik IP 89.73.84.*
|
Data wysłania:
|
2013-01-17 20:03
|
Temat:
|
SART wystawia faktury..
|
Treść:
|
Dlaczego są kasowane wypowiedzi????? Przeczytajcie w swoich umowach pkt 12 i 13a)
|
Odpowiedzi:
SART wystawia faktury.. [2013-01-17 21:04 83.27.225.*]
No i tak historia systemu SART się skończyła! Przecież ten system on paru miesięcy i tak jest martwy. Na koniec postanowili zrobi akcję 3500 agenci x abonament i na koniec się zarobi. odpowiedz » SART wystawia faktury.. [2013-01-17 21:53 89.25.243.*]
Drogi Przyjacielu z Wrocławia. System SART ma inne statystyki. Obecnie na rynku nie ma już 3500 agencji turystycznych. Jest dużo mniej. Większość biur ma dobrą sprzedaż. System opłat został wprowadzony w miesiącu lipiec 2012, a więc w szczycie sezonu turystycznego. Duża część agencji turystycznych, mając bardzo dobre wyniki w sprzedaży zdobyła punkty lojalnościowe, które może wymieniać na nagrody, w tym na zapłacenie abonamentów miesięcznych. Lista agencji turystycznych jest publikowana co miesiąc na stronie http://www.agentcard.pl/topagents Dlatego fakturami zostało obciążonych dużo mniej agencji turystycznych. Dużo biur agencyjnych cieszy się pierwszymi nagrodami otrzymanymi od systemu rezerwacji SARTWeb: smartfony, karty lojalnościowe, kwoty pieniężne, komputery, notebooki, akcesoria komputerowe, tablety, meble i inne cenne nagrody. Dlaczego system SART miałby być martwy? System jest stworzony dla Organizatorów Turystyki i dla Agencji Turystycznych, ale jeśli strony zdecydują, że jest niepotrzebny, to zrezygnują z systemu. Obecnie w systemie jest ponad 150 Organizatorów Turystyki i ponad 1200 agencji turystycznych. Ale jeśli strony biznesu B2B Agencje Turystyczne i Organizatorzy Turystyki zrezygnują z systemu wówczas tak jak inne systemy rezerwacyjne będzie służył jednemu podmiotowi. Jest konkurencja na rynku. Nikt nie trzyma nikogo za karę. Współpraca musi być korzystna i cenna dla wszystkich stron. Rozumiem rozgoryczenie tych co dostali faktury do zapłacenia. Może faktury przyszły w złym momencie, może 50 zł miesięcznie to nie duży koszt, ale poruszył. Może należy przedstawić propozycje, które zadowolą strony? Strategia systemu SARTweb jest jasna, każda agencja turystyczna została o tym fakcie powiadomiona wielokrotnie. Dlatego strona SARTweb jest chętna do negocjacji, do zadowolenia wszystkich stron, w szczególności Agencji Turystycznych i Organizatorów Turystyki. Istnieje wiele form i możliwości, które można dookreślić. Możemy wprowadzić system spółdzielczy, system centralny, system bezpłatny dla wszystkich uczestników, możemy też oczywiście dyskutować w sposób demokratyczny, tak, aby każda ze stron miała wpływ, jak ma funkcjonować system rezerwacji SARTweb, ale do rozmowy można brać tylko poważne osoby i poważne dyskusje, a nie takie subiektywne wypowiedzi Wrocławianina (Public Relation SARweb) odpowiedz » SART wystawia faktury.. [2013-01-17 21:00 89.25.243.*]
Witam, umowy nie są jednolite, ponieważ były zawierane w czasie od 2005 roku do 2012. Aktualna umowa znajduje się na stronie internetowej: http://www. sartweb. pl/docs/umowa_abonamentu_dla_uzytkownika _SART_WEB. pdf Większość umów zawiera informację o tym, że system będzie bezpłatny od 2006, 2007 roku, a po tym okresie może zmienić się. Jednocześnie prawo do abonamentu 0 zł, ma miejsce tylko w przypadku listy promocyjnej Organizatorów Turystyki SART, która 30 czerwca 2012 została zakończona. Po tym okresie wszyscy agenci byli zobowiązani do zapłaty abonamentu. Informacja o płatności za system SARTweb - abonamencie została wysłana do Agencji Turystycznych kiilkakrotnie. Co miesiąc Agencja Turystyczna otrzymywała raport miesięczny i stan konta ze wszelkimi pozostałymi informacjami. Wprowadzono dodatkowe usługi, w tym wyszukiwarkę dla agenta: http://twoj-login.sart.net.pl Jednocześnie wprowadziliśmy system lojalnościowy, aby agencje turystyczne, które chcą mieć gwarancję bezpłatnego dostępu do systemu rezerwacji SARTweb uczestniczą w akcji "szyba" i mają abonament za system rezerwacji SARTweb anulowany. Akcja "szyba" została wprowadzona w związku ze zmową agencji turystycznych, które reklamowały w okresie maj - czerwiec 2012 tylko kilka największych Organizatorów Turystyki, naruszając umowy agencyjne ze średnimi i małymi Organizatorami Turystyki - dotyczącymi rzetelnej informacji i reklamy ofert małych i średnich Organizatorów Turystyki w miejscu prowadzenia działalności Agencji Turystycznej. Za udział w akcji "szyba", czyli wywieszeniu 6 ofert Organizatorów Turystyki SART, system rezerwacji SARTweb jest w stanie - zagwarantować bezpłatny dostęp do systemu rezerwacji SARTweb - całkowicie anulować abonament miesięczny. Jednocześnie Klienci mają dostęp do szerszej oferty i są informowani o atrakcyjnych ofertach małych i średnich Organizatorów Turystyki. Mając na uwadze przyszłość małych i średnich Organizatorów Turystyki oraz przyszłość Agencji Turystycznych, które nieświadomie lub w zmowie, ograniczając dostęp do informacji i reklamy małych i średnich Organizatorów Turystyki doprowadzają do zaniku warstwy średnich Organizatorów Turystyki i ogromnej przewagi kilku największych Organizatorów Turystyki. Oczywiście te działania są niekorzystne dla Klientów, a w przyszłości dla Agencji Turystycznych, które nie będą potrzebne znanym i dużym markom turystycznym. Duże marki turystyczne tworząc własną sieć przedstawicielstw i doprowadzą do zaniku sieci małych biur agencyjnych. Jest bardzo mało czasu, aby odwrócić ten niekorzystny proces, ale fakty są takie i mając świadomość tego procesu system rezerwacji SARTweb zaproponował innowacyjne rozwiązanie - akcja "szyba", która umożliwi dostęp do szerszej informacji o średnich i małych Organizatorach Turystyki. odpowiedz »
|