Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: SART wystawia faktury..
Autor: Czytelnik IP 89.25.243.*
Data wysłania: 2013-01-18 11:23
Temat: SARTweb jest systemem rezerwacyjnym i systemem lojalnościowym
Treść: SARTweb oczywiście jest systemem rezerwacyjnym i systemem lojalnościowym. Jak wiecie drodzy Agenci SARTweb jest bezpłatny dla lojalnych agencji turystycznych. Nie jesteśmy w zmowie z innymi systemami rezerwacyjnymi. Ale jak wiecie konkurencyjne systemy rezerwacyjne wprowadziły dla Was opłaty za udział w systemie rezerwacyjnym, z opłatą zmniejszającą się za każdą rezerwację - czyli systemem lojalnościowym. Więc jak widzicie tym samym inne systemy rezerwacyjne zmuszając Was do lojalności powodowały, że sprzedaż przez system SARTweb była dla Was mniej opłacalna, bardziej opłacało się Wam rezerwować przez nakładkę.Ze względu na to, że nasz system SARTweb był do 30 czerwca 2012 całkowicie bezpłatnie, nie było żadnych wymagań stawianych Agencji Turystycznej, nie było też wymagań lojalnościowych. Dlatego wprowadzając 1 lipca 2012 system lojalnościowy oraz to, że lista Organizatorów Turystyki promocyjna została zamknięta w związku z brakiem lojalności Agencji Turystycznych wobec małych i średnich Organizatorów, po zapoznaniu się z rynkiem wprowadziliśmy - akcję "szyba", aby dla Agencji Turystycznych, które reklamują małych i średnich Organizatorów - zachować gwarancję bezpłatnego systemu rezerwacji, a więc bez żadnych wymagań, tyczek z limitem rezerwacji lub zmniejszającym się abonamentem za dokonane rezerwacje. Czysto, jasno i w sposób fair play. Jednakże część biur stwierdziła, że prowadzi działalność wyłącznie przez Internet, dlatego wprowadziliśmy modyfikację i każda agencja za umieszczenie ofert promowanych na stronie internetowej też została objęta akcją "szyba". Dla tych, którzy nie mogą brać udział w akcji "szyba", bo mają zabronione przez franczyzodawcę zaproponowaliśmy limit obrotu miesięcznego 6000 zł, a dla tych co sprzedają tylko weekendy 6 rezerwacji miesięcznie. Dlatego czytając, te wpisy na forum, możemy odpowiadać i bronić swojego stanowiska uczciwie. (Public Relation SARTWeb)

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Agent jest lojalny wobec Klienta, a nie systemu SART [2013-01-18 11:44 213.158.217.*]
Co to znaczy lojalna agencja systemie SARTweb?
Agencja turystyczna zajmuje się sprzedażą imprez turystycznych swoim Klientom. Zajmuje się obsługą swoich Klientów i tylko wobec Klientów Agent ma być lojalny. Agent nie będzie lojalny wobec Was i Waszego systemu. Jesteście tylko systemem rezerwacyjnym - choć już zaczynam w to wątpić.
Nie możecie pisać, ze SART jest dla lojalnych wobec siebie.. Nie macie praw wymagać tego od Agenta. Agent działa w swoim dobrym imieniu i dbając o swojego Klienta. Agent zawsze poleca najlepsze z jego punktu widzenia oferty dla Klienta. Agent dba o to, aby Klient do niego wrócił i był zadowolony z tego, co mu agent zaoferował. Jeśli ktoś sprzedaje przez SART to tylko dlatego, że ma Klientów, którzy potrzebują takiej oferty, a nie dlatego, że system SART oferuje jakiś program lojalnościowy. Skąd Wy się urwaliście? O czym w ogóle mówicie?
Agent działa dla Klienta - nie dla systemu SART.
odpowiedz »

Agent ma prawo być lojalnym SARTweb i dobrym... [2013-01-22 12:31 89.25.243.*]
Z wypowiedzi Forumowicza widać, że Pan(i) nie do końca rozumie funkcję Agenta. O tej funkcji, której pisze Forumowicz - jest to funkcja Pośrednika Turystycznego. Agencja Turystyczna występuje w imieniu Organizatora Turystyki i zgodnie z umowami agencyjnymi jest zobowiązana do aktywnej reklamy ofert tychże Organizatorów. Ale jeśli ta wiedza przydała się, i zmieni spojrzenie na problem, mam nadzieję, że moja odpowiedź przyda się. Jak mają Klienci wiedzieć, że jest taka ciekawa oferta Organizatorów Turystyki z systemu SARTweb u Agenta, jeśli Agent nie reklamuje ich. Ciekawe... Agent ma być lojalny wobec Organizatora Turystyki, tak samo wobec systemu rezerwacji SARTweb. System rezerwacji SARTweb jest lojalny wobec Agencji Turystycznych i wynagradza też Agencje Turystycznej za takie lojalne działania. Prawo do lojalności, to prawo etyki biznesowej, ale biorąc pod uwagę rok 2012, byliśmy skłonni wprowadzić opłaty i program lojalnościowy, aby konkurować właśnie z brakiem lojalności ze strony Agencji Turystycznej. Nie trzeba być lojalnym wystarczy, sprzedawać: 6000 zł obrotu miesięcznie, albo 6 rezerwacji. Agent działa dla Klienta, ale Klient kupuje ten towar i usługi, które mu Agent zaoferuje i Agent ma prawo do wolnego wyboru i oferowania ofert wielu Organizatorów Turystyki, aby być konkurencyjnym. Aby nie mijać się w działaniach warto przemyśleć te wszystkie za i przeciw. (Public Relation SARTweb) odpowiedz »

SARTweb jest systemem rezerwacyjnym i systemem... [2013-01-18 11:34 83.4.129.*]
Wszystko się zgadza, tylko podpisując umowę z innymi systemami, jasno i czytelnie jest napisane że płacimy tyle a tyle. W Państwa umowie jest zapis 0 pln za korzystanie z listy promocyjnej , natomiast nie ma podanej daty zakończenia promocji. odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij