Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: SART wystawia faktury..
Autor: Czytelnik IP 213.158.217.*
Data wysłania: 2013-01-18 11:37
Temat: SARTweb jest bezplatny dla lojalnych Agentów
Treść: SART webie - właśnie o to chodzi, że nie jasne i wcale nie przejrzyste.
Spam, który wysyłaliście z informacją o jakimś programie lojalnościowym - wybaczcie nikogo nie interesował. Bo naszym celem jest kontakt z TO i Klientem, a nie zajmowanie się systemem rezerwacyjnym. Żaden inny system rezerwacyjny nie ingeruje w taki sposób w pracę agencji jak Wy.. To nie jest nam do niczego potrzebne. Przeszkadzacie.
Musicie to zrozumieć.
Wiele maili, które wysyłaliście to zwykły spam, który często był właśnie tak traktowany przez nasze programy pocztowe. Podobnie jak dzwoniące automaty...
Nie wyobrażam sobie, że tak można informować o tak istotnych zmianach.
Nie jesteście niczym więcej jak systemem rezerwacyjnym. Agent skupia się na obsłudze Klienta i kontakcie z TO. Nie interesuje go system rezerwacyjny. System ma być i działać. Jeśli są za niego wprowadzane opłaty - należało to jasno określić i wystawiać faktury CO MIESIĄC.
Nie Piszcie o akcji szyba czy o wielu mailach - bo to nie jest jasna informacja. Jasna informacja to taka, która wiąże się z tym, że jeśli nie zgodzimy się na zmianę warunków to umowa wygasa. Tak to działa w cywilizowanym świecie. Jeśli Wasza umowa pozwalała (Waszym zdaniem) na wprowadzenie opłat tak po prostu - proszę wybaczyć - źle skonstruowaliście umowę, a ja oczywiście żałuję, że ją podpisałem. Oczywiście do głowy by mi nie przyszło w momencie, gdy podpisywałem umowę o korzystanie z systemu, że coś takiego może się stać.
Po prostu Wam zaufałem, a Wy to skrzętnie wykorzystaliście.
Twierdzę jednak, że punkt 12, w którym mowa jest o wynagrodzeniu 0 zł za korzystanie z systemu sprawę załatwia i nie macie podstaw do wystawiania faktury.
Mówicie, że mamy coś Wam udowadniać, pisać pisma i Zarząd Wasz będzie to analizował.
Mylicie pojęcia - jesteście tylko systemem rezerwacyjnym, z którego przez program lojalnościowy zrobiliście bazarek, sklep internetowy, w którym mogę kupić, np. baterię do umywalki.
Nie naszą rolą i celem naszej działalności jako agentów jest z Wami dyskutować. Wy jesteście od nas zależni i na nas zarabiacie.
Postąpiliście bardzo nie fair i z tego względu nie liczcie na to, że ktoś będzie się z Wami liczył.
Powtarzam po raz kolejny - informowanie SPAMEM o jakimś programie lojalnościowym i ukrywanie w mailu informacji o wprowadzeniu opłat jest po prostu nieetyczne. Programy pocztowe przechwytują tego typu wiadomości i po prostu je niwelują.
Tak się nie robi. Wierzcie mi, nikt nie będzie już używał systemu SART (jak to miało miejsce jeszcze 2-3 lata temu) do wyszukiwania imprez i to tylko przez Waszą arogancję.
Ktoś tu coś napisał o UOKiK.. Jeśli on tego nie zgłosi - ja to zrobię.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

SARTweb jest bezplatny dla lojalnych Agentów [2013-01-31 21:24 83.22.150.*]
Witam Zapłacicie za fakturę czy jak większość wyrzucicie ją poprostu do kosza informując przy okazji UOKiK ?? odpowiedz »

SARTweb jest bezplatny dla lojalnych Agentów [2013-02-01 09:58 87.207.110.*]
oczywiście fakturę wysyłamy z pismem do UOKiK i tak powinni zrobić wszyscy zainwestować jeszcze w kopertę i znaczek pocztowy odpowiedz »

Zaufanie Agencji do systemu SARTweb [2013-01-18 12:32 89.25.243.*]
Mając na uwadze zaufanie Agenta do systemu SARTweb i mając na uwadze ogólnie inne Agencje Turystyczne, niż tylko Forumowicza uprzejmie informujemy, że jeżeli zachodzi fakt, że informacja o warunkach nie dotarła do Państwa, zignorowali Państwo tą informację nie stoi nic na przeszkodzie, aby korzystać dalej z systemu rezerwacji SARTweb, biorąc udział w akcji "szyba". Jednocześnie Zarząd Spółki SARTweb rozpatrzy indywidualnie takie sytuacje, w których niewłaściwie skonfigurowane skrzynki pocztowe lub filtry antyspamowe operatorów usług poczty mailowej mogły przyczynić się do podważenia naszego zaufania i znajdziemy wspólnie rozwiązania, takie, które nie będą podnosić zaufania Agencji Turystycznej wobec systemu rezerwacji SARTweb. Ale kategorycznie nie możemy zaakceptować całkowitej ignorancji Forumowicza. Postawa Forumowicza wymaga przemyślenia i zmiany stanowiska i powrócenia do negocjacji lub całkowitego zarzucenia dalszej współpracy przez Forumowicza z systemem rezerwacji SARTweb (Public Relation SARTweb) odpowiedz »

UOKiK a umowa z SARTweb [2013-01-18 12:23 89.25.243.*]
Nawiązywanie do rozpatrywania umowy przez UOKik jest grą nie fair play. Sami Państwo znają i wiedzą, jakie korzyści i możliwości daje UOKiK. Wzywanie urzędu do rozpatrzenia problemu umowy z systemem rezerwacji SARTweb to podejście do tematu skandaliczne. My wychodzimy do Was z propozycją lojalnościową, rozwiązywania wszelkich Waszych wątpliwości, a w wypowiedzi Forumowicza jest jad, który spowoduje, że wycofując się z systemu lojalnościowego i systemu rezerwacyjnego SARTWeb, wszystkie inne systemy rezerwacyjne staną się płatne dla tego Agenta Turystycznego. Ale widząc rolę Forumowicza można podejrzewać, że albo nie rozumie roli UOKiK i umowy z systemem rezerwacji SARTweb, albo prowadzi działania zastraszające, co nie jest zgodne z prawem. odpowiedz »

System SARTweb zależny od Touroperatorów i Agentów [2013-01-18 12:00 89.25.243.*]
Oczywiście, wypowiedź Forumowicza dotycząca zależności od Agenta i Organizatora jest prawdziwa. Jednakże, cytują: "i na nas zarabiacie" już nie jest prawdziwa, ponieważ nie zarabiamy na Agencjach Turystycznych. Agencje turystyczne - od 1 lipca 2012 - lojalne, czyli biorące udział w akcji "szyba" mają dostęp do systemu rezerwacji SARTweb całkowicie bezpłatnie. Naszym zdaniem Forumowicz albo myli systemy rezerwacyjne, twierdząc, że zarabiamy, że nie jesteśmy fair play, albo prowadzi politykę dezinformacyjną (Public Relation SARTweb) odpowiedz »

Polityka systemu SARTweb jest jasna [2013-01-18 11:55 89.25.243.*]
Polityka systemu SARTweb jest jasna i oczywista. Przejrzystość działań od początku. Forumowicz pisze, że nie interesował się, tłumacząc,że jego celem jest kontakt z Touroperatorem i z Klientem. Nie interesuje Forumowicza zajmowanie się systemem rezerwacji. To właśnie jest powodem flustracji. System rezerwacji SARTweb nie przeszkadza. System rezerwacji SARTweb wspomaga dwie strony akcji: Touroperatora i Agenta. Tłumaczenie, że nasze maile docierały do spamu jest podstawą do negocjacji, ale jeśli druga strona nie widzi korzyści z rozmowy i właśnie takich wyjaśnień Forumowicza, o tym,że system SARTweb: "przeszkadza", "maile z systemu SARTweb to spam" to trudno znaleźć wspólny mianownik. odpowiedz »

SARTweb - już go nie lubię - ale śmieję się! [2013-01-18 20:39 178.180.43.*]
SARTwebie - nie jesteście takim dla mnie problemem abyście byli w stanie doprowadzić mnie do frustracji (bo tak to się pisze). Śmieję się z Was i Waszego zaklinania rzeczywistości.
Cały sztab od rana do nocy pisze na tym forum jak nawiedzeni o akcji szyba - tak teraz już wszyscy wiemy, że SART to szyba..
Szyba jest wielka i olbrzymia. Agenci są oczywiście sami sobie winni, że nie zwracają uwagi na takiego potentata jak SART i nie czytają z uwagą od deski do deski każdego maila, który wysyłacie. Oczywiście, że cała sytuacja z wystawieniem teraz faktur za 6 miesięcy jest winą tylko i wyłącznie agencji. Bo przecież Wy zrobiliście wszystko.
Eh.. Cóż pozostaję - widzę, że z Wami nie da się tu dyskutować i nie ma to sensu (AKCJA SZYBA). Nie jesteście ważni. Nie mam problemu aby wywalić w błoto 400zł.. Ale wolę to dać na orkiestrę świątecznej pomocy niż dać to Wam.
Więc nie zapłacę. Mam prawników - bawcie się dobrze. Nie mam zamiaru pisać do Was o jakieś umorzenie faktury.. Bo jej po prostu nie uznaję. :)
I śmieję się z Was i z metod działania.
Nie zapomnijcie o akcji szyba
odpowiedz »

Śmiech to zdrowie, a SARTweb che aby Agencje... [2013-01-22 12:17 89.25.243.*]
Witam Forumowicza, przyznaję, o literówce FRUSTRACJA, dziękuję za tą cenną uwagę. Na forum działam sam, żaden sztab (...ale uśmiałem się z tej wypowiedzi), żadna ekipa specjalna, po prostu jeden człowiek z SARTweb, który stara się na bieżąco informować o sytuacji, o możliwościach rozwiązania pewnych kwestii. Cieszę się, że jest Forumowicz, który śmieje się, ale dlaczego właśnie z mojego pisania. Dlaczego z akcji szyba? Bo właśnie to akcja " szyba" jest tak wielka i olbrzymia. I to cieszy nas. Ale mnie nie cieszy, że Forumowicz chce płacić, zamiast reklamować Organizatorów Turystyki z systemu rezerwacji SART. To że system SART nie jest ważny, nie oznacza, że należy FRUSTROWAĆ SIĘ. Umorzenie - nie mamy takiej opcji, mamy możliwość tylko lojalnej akcji "szyba" i zawarcia stosownej ugody. Istnieje możliwość również kontaktu Państwa Prawników i zawarcia porozumienia. Prosimy o przemyślenia prowadzonej przez system rezerwacji SARTweb akcji i podjęcie pozytywnej decyzji o udziale, niż negowaniu, które nie prowadzi do wyjścia. Dlatego przystępując do akcji "szyba" możemy CIESZYĆ SIĘ RAZEM - Agencje Turystyczne nie płacą za abonament SARTweb, a SARTweb ma reklamę sześciu Organizatorów Turystyki z systemu rezerwacji SART - u Państwa na szybie. (Public Relation SARTweb) odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij