|
Wątek:
|
SART wystawia faktury..
|
Autor:
|
Czytelnik IP 89.25.243.*
|
Data wysłania:
|
2013-01-22 12:31
|
Temat:
|
Agent ma prawo być lojalnym SARTweb i dobrym sprzedawcą
|
Treść:
|
Z wypowiedzi Forumowicza widać, że Pan(i) nie do końca rozumie funkcję Agenta. O tej funkcji, której pisze Forumowicz - jest to funkcja Pośrednika Turystycznego. Agencja Turystyczna występuje w imieniu Organizatora Turystyki i zgodnie z umowami agencyjnymi jest zobowiązana do aktywnej reklamy ofert tychże Organizatorów. Ale jeśli ta wiedza przydała się, i zmieni spojrzenie na problem, mam nadzieję, że moja odpowiedź przyda się. Jak mają Klienci wiedzieć, że jest taka ciekawa oferta Organizatorów Turystyki z systemu SARTweb u Agenta, jeśli Agent nie reklamuje ich. Ciekawe... Agent ma być lojalny wobec Organizatora Turystyki, tak samo wobec systemu rezerwacji SARTweb. System rezerwacji SARTweb jest lojalny wobec Agencji Turystycznych i wynagradza też Agencje Turystycznej za takie lojalne działania. Prawo do lojalności, to prawo etyki biznesowej, ale biorąc pod uwagę rok 2012, byliśmy skłonni wprowadzić opłaty i program lojalnościowy, aby konkurować właśnie z brakiem lojalności ze strony Agencji Turystycznej. Nie trzeba być lojalnym wystarczy, sprzedawać: 6000 zł obrotu miesięcznie, albo 6 rezerwacji. Agent działa dla Klienta, ale Klient kupuje ten towar i usługi, które mu Agent zaoferuje i Agent ma prawo do wolnego wyboru i oferowania ofert wielu Organizatorów Turystyki, aby być konkurencyjnym. Aby nie mijać się w działaniach warto przemyśleć te wszystkie za i przeciw. (Public Relation SARTweb)
|