Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: ITAKA - opinie!
Autor: Czytelnik IP 83.10.163.*
Data wysłania: 2013-02-01 11:27
Temat: ITAKA - opinie!
Treść: Itaka nie jest taka zła, byłam z tym biurem na Sycylii w pięknym 4 * hotelu , jedyny problem to brak w maju dostępu do plaży bo podesty były w remoncie,platforma/plaża/ nie była gotowa na przyjęcie gości hotelowych. Już w hotelu na miejscu napisaliśmy skargę, podpisała pani rezydent i wysłaliśmy do biura Itaka. Wszyscy mieliśmy kontakt emilowy i wygraliśmy zwrot 20% kwoty wpłaconej.W dobie elektronicznej korespondencji można w grupie dużo osiągnąć. A na plażę nas wożono do Taorminy.Cudne miejsce, tylko trochę kłopotu z dojazdami i powrotem.My Polacy lubimy za małe pieniądze luksusy.Tą wycieczkę wspominam jako udaną bo Sycylia jest piękna.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

ITAKA - opinie! [2013-02-08 02:07 89.78.212.*]
Potwierdzam, przyznanie przez Itakę odszkodowania, niewielkiego, ale impreza była kupiona przez nas bardzo tanio. To było w maju 2012 tuż po długim weekendzie. Zastrzeżeń do hotelu było więcej niż tylko kwestia dostępu do platformy nad morzem ale wpadka Itaki była raczej wypadkiem przy pracy. Turyści mieszkający w innych hotelach z którymi rozmawiałem na lotnisku byli zadowoleni.
Sporo wpisów dotyczy "koczowania" w hotelu w oczekiwaniu na transfer na lotnisko i wylot. Dla mnie takie pretensje są po prostu infantylne i śmieszne. W momencie decydowania się na imprezę i podpisywania umowy powinno się przemyśleć czy godziny odlotów nam odpowiadają i co będziemy robić w ostatni dzień, zapytać o posiłki, czy hotel udostępnia jakieś pokoje do odpoczynku, przebrania się, wykąpania, itp. Można wypożyczyć np auto i zorganizować sobie jakąś wycieczkę...
odpowiedz »

ITAKA - opinie! [2013-02-08 10:04 89.67.148.*]
bardzo głupia wypowiedź świadcząca o braku wiedzy, skoro ja mam umową do końca dnia czyli do godz. 24.00 i świadczenie all incliusive a wylot następnego dnia o godz. 5.00 to nie znajduje wytłumaczenia dlaczego świadczenia żywieniowe kończą się o godz. 10.00 zamiast być do 24.00 i śmieszy mnie informacja Itaki j jej popleczników , że taka jest doba hotelowa, skora ja nie podpisałem żadnej umowy z hotelem,na podpisanej umowie z Itaką są tylko daty od -do nie ma godzin. odpowiedz »

Wyjazdy i wyloty [2013-02-24 10:45 83.10.107.*]
..a masz w umowie podaną godzinę 24 danego dnia, chyba to była pierwsza wycieczka, ja latam od kilkunastu lat i takie praktyki biura stosują , to zależy od rozkładu lotów, a co Ci się stanie jak zapakujesz do reklamówki na zmianę odzież i resztę dnia spędzisz na basenie,klucz od pokoju gdzie jest złożony bagaż jest w recepcji masz do niego dostęp, jedzenie zagwarantowane i przebywasz w ośrodku do wyjazdu na lotnisko.Nie róbmy problemów sztucznych , przy zakupie wycieczek czytaj i pytaj a szczegóły a wszystko będzie ok. odpowiedz »

ITAKA - opinie! [2013-02-09 00:59 89.78.212.*]
Czy moja wypowiedź jest głupia? Nie wiem, nie jestem specjalistą od prawa turystycznego. Nie słyszałem jeszcze o przypadku wypłacenia odszkodowania przez biuro za oczekiwanie poza pokojem hotelowym bez posiłków na transfer na lotnisko. Podróżuje kilka razy do roku, mam 47 lat i mogę stwierdzić na podstawie własnych doświadczeń że postawa Itaki nie różni się od praktyk stosowanych przez inne biura. Kilka przykładów:
1. W 2010 byłem z Itaką w Creta Maris na Krecie, powrót do Katowic był ok północy, w dniu wylotu była kolacja i kilka pokojów udostępnionych do odpoczynku, przebrania się, wykąpania.
2. W 2011 byłem z Itaką w Terra Maris na Krecie, powrót był do Krakowa, zbiórka na transfer ok 5, to mieliśmy wykupiony nocleg.
3. W 2012 byłem z Rainbow Tours w Yalyssos Bay na Rodos (wylot ok pólnocy) to żadnych posiłków ani nawet napojów nie było po wykwaterowaniu z pokojów.
4. W 2012 byłem z Rainbow na Lanzarote (bardzo udany wyjazd), nie było żadnych świadczeń po wykwaterowaniu.
W oczekiwaniu na transfer pojechaliśmy na fajną wycieczkę na Fuerteventurę, bardzo mocno pilnując by zdążyć na ostatni powrotny prom z Corraleyo do Playa Blanca.
Natomiast na lotnisku okazało się że samolot jest opóźniony kilka godzin i dostaliśmy vouchery żywieniowe po 6 euro do wykorzystania na jakąś przekąskę. Podobno taką procedurę regulują odpowiednie przepisy.
Jeszcze a propos dwóch pierwszych punktów to z niepokojem i niesmakiem obserwuję windowanie cen przez Itakę w obu wymienionych przeze mnie hotelach na Krecie. W tym roku jestem bliski zdecydowania się na tygodniowy wypad do Aldemar Knossos z Wezyr Holidays. Tu z kolei ceny wydają mi się podejrzanie niskie, hehe.
Jest mi przykro, że nazywa Pan mój wpis głupim. Zamiast próbować mnie obrazić mógł Pan napisać w których hotelach odwiedzonych przez Pana miał Pan świadczenia po wykwaterowaniu z pokoju a w których takowych nie było. Komuś by się może taka Pańska wiedza przydała...
Dla mnie głupie wypowiedzi to takie, które są niekonkretne, nieprzydatne dla nikogo, pokazujące wyłącznie frustrację czy chęć obrażenia osoby i instytucji. Głupotą wg. mnie jest również namawianie innych do wszczynania sporów z góry skazanych na niepowodzenie i i obwinianie innych za własną niewiedzę i niską świadomość konsumencką.
odpowiedz »

ITAKA - opinie! [2013-03-16 08:22 83.11.91.*]
jaka cena taki standard,nie trzeba brać najniższych cen i kupować w pewnych biurach.Podróże kształcą.Powiedz to co przeżyłeś innym znajomy to jest najlepsze co zrobisz .Firma sama się rozłoży. Klienta można oszukać tylko raz.
Dorze obsłużony klient powie to 5 swoim znajomym ale źle obsłużony powie to 100 znajomy.Sami się wykończą.
odpowiedz »

ITAKA - opinie! [2013-02-10 11:11 89.67.148.*]
no to konkretnie , komu służy informacja - reklama na stronie Itaki ,że wakacje trwają 15 lub 16 dni , skoro trwają 14 , czyli 14 noclegów i 14 świadczeń żywieniowych, niektórzy korzystają pierwszy raz i nie są wyczuleni na kłamstwa- oszustwa Itaki, czy każdy klient musi iść do prawnika z umową, żeby nie być zrobiony w trąbę?
przez ostatnie 5 lat wakacje letnie spędzałem z Itaką, ale w zeszłym roku w swoim złodziejstwie poszli zbyt daleko, ja nie oczekuję nic więcej ponadto , co jest w umowie, skoro mam umowę od 1 sierpnia do 15 sierpnia all inclusive bez określonych godzin to dla mnie znaczy, że świadczenia żywieniowe kończą się 15 sierpnia wieczorem( kolacją) a nie rano śniadaniem, wylot był 16 sierpnia o godz. 5.00. Od śniadanie 15 sierpnia do wylotu 16 sierpnia o 5 rano cała rodzina pozostała bez świadczeń za które zapłaciłem co najmniej do wieczora 15 sierpnia - to nazywam koczowaniem i złodziejstwem ze strony Itaki.
odpowiedz »

ITAKA - opinie! [2013-03-16 07:46 46.134.135.*]
Oprócz umowy popatrz jeszcze na inne informacje udostepniane przez operatorów turystycznych. Dowiesz się że doba hotelowa kończy się nie o godz.24 a odpowiednio wcześniej.Odnoszę wrażenie że tylko my Polacy nie potrafimy zrozumieć jak to wszystko działa. W ubiegłym roku na Krecie czekaliśmy na wyjazd z hotelu razem z Finami i Duńczykami. My czekaliśmy trzy godziny oni 10 godzin. Nie słyszałem żeby psioczyli, narzekali. Pozdrawiam odpowiedz »

ITAKA - opinie! [2013-02-08 09:28 83.30.182.*]
Bardzo fajna wypowiedź myślę, że wiele osób skorzysta z rad i przed wycieczką
przeanalizuje wylot,pobyt i ostatni dzień wczasów .
odpowiedz »

ITAKA - opinie! [2013-02-01 19:31 83.11.90.*]
Nie "my Polacy lubimy oszczędzać", tylko każdy człowiek - choćby Brytyjczyk - robi tak, że wybiera oferty najkorzystniejsze, z rozsądku. A jeśli mówisz prawdę, możesz przesłać dokument potwierdzający, że Itaka wypłaciła jakiekolwiek odszkodowanie? odpowiedz »

ITAKA - opinie! [2013-02-01 20:36 83.10.163.*]
Jasne tylko podaj swoją pocztę i wyślę pismo potwierdzające , my całą grupą otrzymaliśmy 20% zwrotu poniesionych kosztów. Podaję moją pocztę ewa.j@poczta.onet eu odpowiedz »

ITAKA - opinie! [2013-02-03 10:42 83.21.179.*]
Wyobraźcie sobie Szanowni Państwo, że rzekome dokumenty Pani Ewy J, świadczące na rzecz Itaki, dziwnym trafem nigdy no mnie ani do kolegi, który do tej Pani napisał, nie dotarły. Pani "Ewa J" odpisała natomiast, że na mój adres wysyłać niczego nie będzie, bo nie jest to adres prywatny. Chyba prześlę tę informację do http://iitaka-wycieczka.pl. To biuro zaczyna się gubić we własnych kłamstwach - taka jest zawsze natura tego zjawiska. odpowiedz »

ITAKA - opinie! [2013-02-03 20:26 79.184.164.*]
Uwagi Pani Ewy są bardzo pomocne. odpowiedz »

ITAKA - opinie! [2013-02-03 15:13 83.26.182.*]
Teraz już nie wiem co Pana interesuje, załatwienie sprawy czy zabawa Itaka jest w naszym wypadku OK, tylko proszę czytać dokładnie umowę, złożyć prawidłowo reklamację/ podpisaną przez rezydenta/ po powrocie i przywołać Tabelę Frankfurcką, powodzenia . odpowiedz »

ITAKA - opinie! [2013-02-03 20:23 83.11.55.*]
Co to za bzdura? Rezydent niczego nie musi podpisywać - i najczęściej tego nie zrobi z wiadomych powodów - wystarczy oświadczenie składającego reklamację. odpowiedz »

ITAKA - opinie! [2013-02-02 00:22 83.11.170.*]
Zaryzykuję: marcin.pl@poczta.onet.pl. Tylko mam nadzieję, że będzie można sprawdzić autentyczność tych pism i będzie można powołać się na żywe niezwiązane z Itaką osoby... jasne. odpowiedz »

ITAKA - opinie! [2013-02-03 20:19 83.26.182.*]
....oj, oj Panie Marcinie ja nie jestem z Itaki i jeszcze żyję. odpowiedz »

ITAKA - opinie! [2013-02-02 00:13 83.11.43.*]
Ja jestem ciekawa co to za dokumenty i czy Itaka sama ich sobie na swoje potrzeby nie stworzyla, bo przeciez imiona i nazwiska i tak nie beda podane. Sprytne zagranie. Kiedys pracowalam dla pewnego biura na literę "I" lub "N" jak kto woli (nie chodzi o Neckermanna) i kazali mi siedzieć cały dzień kiedy nie odbierałam telefonów, wypisywać jakieś posty zachęcające ludzi do wyjazdów, oczerniające tych, którzy krytykowali firmę. To były czasy. Teraz są coraz nowsze metody. Brudny biznes. A Polacy naprawde nie umieja sie zebrac do kupy i jak te baranki daja sobie wepchac szajs. Niby chca cos reklamowac, ale nie jak co do czego przyjdzie, to dają za wygraną. odpowiedz »

ITAKA - opinie! [2013-02-04 09:48 83.10.154.*]
Proszę zapytać Marcina i Pawła wysłałam im dokumenty,nie nakręcajcie się wzajemnie. odpowiedz »

ITAKA - opinie! [2013-02-04 13:48 79.184.164.*]
Potwierdzam, że Pani Ewa przesłała treść składanych reklamacji, podała nam również pomocne uwagi, którymy będziemy chcieli się podzielić po utworzeniu globalnego forum dla klientów wszystkich biur podróży. Niestety nie mamy żadnego potwierdzenia na to, że Itaka wypłaciła komukolwiek odszkodowanie, bo Pani Ewa utraciła ten dokument (e-mail). Tal czy inaczej, serdecznie dziękujemy. Itaka-wycieczka.pl odpowiedz »

ITAKA - opinie! [2013-02-03 10:23 46.149.222.*]
dokładnie jest tak jak opisujesz , te metody stosuje Itaka mająca w swoich szeregach klakierów od ochów i achów . Itaka to perfidni oszuści huśtający się na marzeniach polaczków. odpowiedz »

ITAKA - opinie! [2013-02-04 22:19 83.10.154.*]
...trudno na forum podawać nr swojego konta,kwota wpłynęła i jeszcze raz piszę WSZYSTKIM nie jestem pracownikiem biura ITAKA. odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij