Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Baza turystyczna

Wątek: Gość Niedzielny krytykuje znaną sieć hotelową
Autor: Czytelnik IP 95.49.126.*
Data wysłania: 2013-02-21 10:12
Temat: Grupa Orbis zabezpiecza przed kościołami?
Treść: a dlaczego właściwie Pan redaktor nocował w Mercure ? Czy nie powinien korzystać z hoteli prowadzonych przez księży bądź zakonników ?

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Grupa Orbis zabezpiecza przed kościołami? [2013-02-21 10:57 46.204.30.*]
Jaka może być jeszcze większa głupota Pana Redaktora , od tej którą zrobił.
Nawet mój mały wnuczek wie, że w hotelu szczególnie w recepcji i biurach dla pracowników nie ma ogólnego dostępu do internetu ze względów bezpieczeństwa danych. Taki dostęp jest ograniczany.Ale na pewno Pan Redaktor miał przy sobie telefon i mógł zadzwonić na informację lub sam z telefonu poszukać takiej informacji w internecie, ale nie Pan Redaktor musiał rozpętać burzę w szklance wody. Jeżeli był tak sumiennym w wykonywaniu swojej pracy /czyli pisaniu w gazecie katolickiej/ to na pamięć powinien znać wszystkie kościoły i o której godzinie rozpoczynają się w nich msze. Z reguły są mniej więcej w tych samych godzinach. Jak zwykle u nas głupota goni głupotę.
odpowiedz »

Grupa Orbis zabezpiecza przed kościołami? [2013-02-21 22:32 89.78.63.*]
Jestem hotelarzem - katolikiem, co tydzień chodzącym do kościoła - nie tylko swojego parafialnego.
Odpowiedź hotelarza: recepcjonista powinien mieć dostęp do wszelkiego rodzaju wiadomości, które może potrzebować gość. Taki zwykły turysta (adres restauracji, kina), biznesmen (adres biura IBM), osoba duchowna (godzina mszy czy adres kurii), czy klub dla osób odmiennej orientacji. Recepcjonista powinien posiadać informację lub wiedzieć jak je znaleźć i mieć dostęp do wszelkich informacji na temat pobytu, które może potrzebować gość, któremu smartfon mógł się wyładować, lub którym to gościem jest starszy pan z Niemiec nie uzywający takich urządzeń. Hotelarz nie może liczyc na to, że gość częściowo sam się obsłuży. Obsługa, szczególnie w hotelach sieciowych, w hotelach **** i ***** powinna byc kompleksowa - od A do Z. Odpowiedź katolika: Redaktor jak najbardziej miał rację oburzając się na blokowanie informacji katolickich ze względu na światopogląd. A argument o tym, że powinien znać godziny wszystkich mszy jest doprawdy niedorzeczny. To tak jakby wymagać od Sędziego Sądu Najwyzszego znajomości numerów wszystkich spraw sądowych w Polsce, albo od komendanta drogówki - numerów rejestracyjnych samochodów, kierowców którzy dostali mandaty w ostatnim miesiącu.
Czy osoba pisząca ten post zna np godziny odjazdów wszystkich autobusów MPK/tramwajów z przystanku najbliższego miejsca zamieszkania?
Ja osobiscie nie wyobrazam sobie, ze moglbym takiej podstawowej informacji nie uzyskac w hotelu takiej klasu jak Mercure Grand.
A gdyby odmówić informacji dotyczącej świątyni muzułmańskiej jakiemuś imamowi - wtedy w świecie muzułmańskim dopiero by zawrzało jak to też islam jest prześladowany w krajach zachodu.
odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij