|
Wątek:
|
Zwyczaje klientów serwisów grupowych
|
Autor:
|
Czytelnik IP 77.113.172.*
|
Data wysłania:
|
2013-03-08 07:50
|
Temat:
|
Hotele na zakupach grupowych
|
Treść:
|
Niestety to prawda, dwa obiekty z którymi współpracujemy weszły w grupon. Klient rzadko wraca, jest bardzo roszczeniowy. Jeden z nich Solina Spa w Myczkowcach traktował to jako uzupełnienie obłożenia. Na szczęście menadżer przekonała swoich szefów do zmiany zasad promocji. W chwili obecnej są zniżki to bardzo duże, dochodzące do 50 % poza sezonem ale dla stałych gości. Ta forma promocji sprawdza się. Grupon w Bieszczadach był traktowany jako forma reklamy. Nowe ośrodki, hotele chciały w ten sposób zaistnieć na rynku. Nie wiem czy to sprawdziło się. Nie widzę aby tłumy do nich waliły. Przy okazji zapraszam w Bieszczady. U nas już wiosna :) Pozdrawiam Lucyna Beata Pściuk
|