Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Inne związane z branżą

Wątek: Kliencie spróbuj obejść Groupona
Autor: Czytelnik IP 87.204.31.*
Data wysłania: 2013-03-12 14:14
Temat: Nowa moda: obejść Groupona
Treść: Jak możecie promować nieuczciwe zachowania zarówno klienta jak i przedsiębiorcy??? To dzięki takiemu portalowi grupowej sprzedaży klient mógł zapoznać się z oferta.. marża portali zakupowych dla przedsiębiorców wcale nie jest zabójcza...w końcu obie strony ustalają szczegóły na drodze negocjacji!! co to za brednie?? Jak marża ma się odbić na jakości oferowanych usług? to tylko oznacza, że przedsiębiorca, który rozpoczyna współpracę np. z Grouponem i nie traktuje właściwie nowo nabytych klientów nie rozumie idei zakupów grupowych... a skoro nie potrafi niech wykupi reklamę np w tv. Zobaczymy jaki uzyska efekt...

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Nowa moda: obejść Groupona [2013-03-13 14:38 77.253.9.*]
Nie tylko można ale trzeba wyeliminować z rynku te Grouponyi inne tego rodzaju
twory które nic nie wnoszą a żywią się jedynie desperacją słabszych uczestników rynku lub wchodzą w kontakt ze zwykłymi naciągaczami.
Tak naprawdę to nikt prócz groupona nie jest zadowolony, restaurator traci, bo rodaje za darmo a właściwie dopłaca, nikt więcej nie wróci bo przychodzą zazwyczaj łowcy okazji w dodatku jeszcze obsmarują na portalach bo rzadko są zadowoleni. Jedynym wygranym jest groupon. W dodatku mają liczne kruczki w swoich umowach, co powoduje że miesiącami zwlekają z zapłatą lub wręcz jej odmawiają. Mam na to konkretny przykład,gdzie przedstawicie Grouponal podmienił warunki umowy i prowizja wzrosła o kilanaście procent. Do tej pory a minęło już 4 miesiące właściciel jednej z krakowskich restauracji nie może wyegzekwować kilku tysięcy złotych za sprzedane kolacje. Został skuszony bardzo niską prowizją 1%, a w rzczywistości był to zwyczajny przekręt Groupona. W dodatku nie ma z kim rozmawiać bo struktura zatrudnienia w Grouponie nie przewiduje stanowiska z kompetentncjami do podejmowania decyzji, jest zwykła spychologia, a nóż się klientowi znudzi i odstapi od roszczeń.
Przestrzegam wszystkich zwłaszcza w gastronomii, nie dajcie się łudzić obietnicami nowych klientów bo zanotujecie tylko straty a i postrzeganie restauracji w środowisku jest gorsze bo tylko desperaci idą na układy z grouponami. Szanujące się restauratorzy gonią ich od drzwi i nie chcą mieć nic wspólnego z tą zarazą z Ameryki.
odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij