|
Wątek:
|
Jak agenci oszukują klientów
|
Autor:
|
Czytelnik IP 178.37.36.*
|
Data wysłania:
|
2013-04-01 00:08
|
Temat:
|
Jak agenci oszukują klientów
|
Treść:
|
My też tak nie robimy. Nie mieliśmy, nie mamy i na 99% nie będziemy mieć terminala. Z naszej strony to czysty rachunek ekonomiczny. Klienci nasi wiedzą o tym i rozumieją dlaczego. Wolimy dać prezent, opłacić parking lub coś innego zamiast pakować pieniądze bankom. Jeżeli dla klienta ważniejsza jest płatność kartą niż jak wydaje nam się solidna obsługa to trudno. Nie ma przymusu a z naszej strony płaczu. A ponadto w przypadku nieszczęścia jakim byłyby kłopoty Itaki to płatność kartą też może nie pomóc. Byłby to najczarniejszy scenariusz. Płaczemy wtedy i płyniemy wszyscy i my agenci i klienci, niezależnie w jakiej formie była zapłata. Proszę żyć swoim życiem a nie kolegi, i nie brać wszystkiego osobiście skoro to nie jest osobista Pana sprawa. A może jest ?
|