TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Forum grupa: Biura turystyczne

Konsumenci wybrali liderów jakości

Data wysłania: 2013-04-09 13:05 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Znamy wyniki konkursu Konsumencki Lider Jakości 2013. Organizatorzy nie pominęli także firm działających w branży turystycznej. W kategorii "Biura Podróży" zostało nagrodzonych troje touroperatorów: Itaka, TUI oraz Rainbow Tours.

Konsumencki Lider Jakości 2013 to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, prowadzony przez Redakcję Strefy Gospodarki (dodatek do Dziennika Gazety Prawnej). Stworzony, by wyłonić najlepsze, w opinii konsumentów, marki i firmy na polskim rynku. Badania realizowane w ramach programu dotyczyły opinii konsumentów na temat jakości wybranych produktów i usług. Pozwoliły one zbudować ranking oraz wskazały stopień rozpoznawalności produktów i usług (świadomość marki), a także pozwoliły stworzyć ranking marek najbardziej rozpoznawalnych.
Jak zbierano i analizowano dane? Jako nadrzędna, stosowana jest w badaniu idea metodologii mixed-methods. W III edycji badania, w 2013 roku, zastosowano następujące metody badawcze:

• badania kwestionariuszowe
• badanie eksperckie - dotyczące kwalifikacji marek w kategoriach produktowych,
• badanie pilotażowe na losowo wybranej grupie konsumentów,
• badanie face-to-face z konsumentami,
• ankieta pilotowana z udziałem badacza.
• ankiety elektroniczne

Respondenci kwalifikowani byli do badania ze względu na wiek, płeć i miejsce zamieszkania. Uczestnicy (5 410 osób) badania spełniali kryteria próby, opartej o logikę doboru celowego, kwotowego.

Analizowano dane przy pomocy:
• analizy danych ilościowych:
• wyznaczenia liderów w rankingu liderów spontanicznych oraz liderów wspomaganych,
• ustalenia poziomu znajomości marki (wskaźnik świadomości marki),
• identyfikacji poziomu lojalności wobec marki.
• analizy danych jakościowych: analiza treści wypowiedzi oraz kontekstu wypowiedzi pochodzących z pytań otwartych.
• zastosowano metodologię ważenia poststratyfikacyjnego

Prace związaniem z przygotowaniem i realizacją badań konsumenckich, w ramach Programu KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2013, powierzone zostały firmie iReward24 S.A.

    • Wyróżnienie dla Itaki 

      [2013-04-09 13:05 79.184.255.*]

      nie no to brawo dla tych panów co tą nagrodę przyznali:) Tylko ciekawe co powiedzą tym ludziom po sezonie:)   odpowiedz »

    • Wyróżnienie dla Itaki 

      [2013-04-09 15:12 77.254.177.*]

      absurt total   odpowiedz »

    • Wyróżnienie dla Itaki 

      [2013-04-09 15:16 91.222.118.*]

      ciekawe badanie   odpowiedz »

    • Wyróżnienie dla Itaki 

      [2013-04-09 15:37 83.0.175.*]

      Brudna reklama , drożyzna świadczen . Są dobre biura i mają tanszą ofertę jak. WEZYR , GTI
      ALFA STAR   odpowiedz »

    • Wyróżnienie dla Itaki 

      [2013-04-09 17:03 188.33.122.*]

      TUI - mega syf ! PANIE MARKU gdzie można Panu kupić buty na poziomie prezesa TUI POLAND - bo w tych brudnych trampkach wygląda Pan obleśnie a jakie buty takie majty jakie majty .... taki ..... wszystko to taki zminiaturyzowane a Pan ma wyobrażenie że jest naj - proszę podać adres wyślę buty wizytowe :)   odpowiedz »

    • Wyróżnienie dla Itaki 

      [2013-04-09 17:09 188.33.122.*]

      ja myślę - że cały polski rynek touroperatorów i agentów - jest beznadziejnie zawistny i słaby - uczcie się od Niemców i Zachodu - bo my jesteśmy wschodem nadal jeszcze
      niestety ..... jeden samolot i 10 biur w nim leci to jakie można mieć ceny ? poprostu sra..ka w gacie- ten rok będzie mega ciekawy - CI liderzy jakości z blokami 20 miejsc w samolocie :) śmiech na sali - polska turystyka wyjazdowa ? :) JAKA ? ZAŚCIANKOWA - blok 5 pokoi w jednym hotelu i to najdroższych w ofercie tui / itaki , a po minucie zajeżdża seria pełnych autokarów aldi reisen i lidl reisen z gazetek i dowala nie 5 pokoi a 100 ! na tydzień póżniej dziwicie się że co " POLAND " to na parterach i przy kuchni .....   odpowiedz »

    • Wyróżnienie dla Itaki 

      [2013-04-09 17:09 188.33.122.*]

      ja myślę - że cały polski rynek touroperatorów i agentów - jest beznadziejnie zawistny i słaby - uczcie się od Niemców i Zachodu - bo my jesteśmy wschodem nadal jeszcze
      niestety ..... jeden samolot i 10 biur w nim leci to jakie można mieć ceny ? poprostu sra..ka w gacie- ten rok będzie mega ciekawy - CI liderzy jakości z blokami 20 miejsc w samolocie :) śmiech na sali - polska turystyka wyjazdowa ? :) JAKA ? ZAŚCIANKOWA - blok 5 pokoi w jednym hotelu i to najdroższych w ofercie tui / itaki , a po minucie zajeżdża seria pełnych autokarów aldi reisen i lidl reisen z gazetek i dowala nie 5 pokoi a 100 ! na tydzień póżniej dziwicie się że co " POLAND " to na parterach i przy kuchni .....   odpowiedz »

    • Wyróżnienie dla Itaki 

      [2013-04-09 17:14 188.33.122.*]

      GAZETA PRAWNA cały czas jeżdzi - na BARTERACH - to taki socjal - jak jest brukowiec prawny by fakt - popiszemy i posmarujemy i na wczasy za darmo z rodzinami wyjedziemy :) czy to z Tui czy i Itaką , oni i tak za to zapłacą :) a z raibowem odlecimy za barterowe pierdupierduciny   odpowiedz »

    • Brawo Rainbow! 

      [2013-04-10 19:59 89.70.115.*]

      No super, moim zdaniem badanie nie dość, że ciekawe, to dośc dobrze odzwierciedliło rynek touroperatorów. I mój ulubiony w pierwszej trójce! :)   odpowiedz »

    • Konsumenci wybrali liderów jakości 

      [2013-04-11 10:13 83.20.243.*]

      A czy Itaka jeszcze istnieje? Słyszałam, że jakiś czas temu zbankrutowali i utworzyli zupełnie nowe biuro o nazwie Nowa Itaka. czy to prawda?   odpowiedz »

      • Konsumenci wybrali liderów jakości 

        [2013-04-11 11:15 5.173.213.*]

        prawda   odpowiedz »

        • ITAKA 

          [2013-04-15 15:27 83.5.168.*]

          Nowa ITAKA istnieje juz od chyba 2000 roku ;-) A to dlatego, że gdy po chwilowym okresie gdy marka ITAKA zarządzał szwedzki VING opolanie musieli zarejestrować spółkę od nowa stąd tez i nowa Nowa Itaka ;-) a to największy Tour Operator w Polsce który ma grubo ponad 1 mld obrotów tak więc komu jak komu ale im upadek nie grozi ;-)   odpowiedz »

          • ITAKA 

            [2013-04-15 17:30 83.21.50.*]

            To dlaczego maja gwarancję na tylko 10% swoich obrotów (jeżeli jest tak jak mówisz, że mają miliard obrotu)??   odpowiedz »

          • ITAKA 

            [2013-04-15 17:52 188.33.33.*]

            No nie wiem. Ja z kolei słyszałam, że toną w długach a zeszły rok ich pociągnął w dół mocno.   odpowiedz »

      • Konsumenci wybrali liderów jakości 

        [2013-04-14 15:37 79.186.208.*]

        Pewnie że istnieje i raczej tak szybko nie upadnie:) bo chyba wyniki badania o tym świadczą najlepiej. Jasno jest napisane że to konsumenci opiniowali biura a na podstawie wyników stworzony został ranking i przyznane nagrody konkursu Lider Jakości.   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję