| 
				
						 | 
						
							| 
								Wątek:
							 | 
							
								Turyści okupują biuro podróży
							 | 
						
						
							| 
								Autor:
							 | 
							
								Czytelnik IP 194.15.124.*
							 | 
						
						
							| 
								Data wysłania:
							 | 
							
								2013-04-23 17:45
							 | 
						
						
							| 
								Temat:
							 | 
							
								Problemy biura Horyzont
							 | 
						
						
							| 
								Treść:
							 | 
							
								Niestety ostatnimi czasy coraz więcej słyszy się o tym, że pośrednik kogoś oszukał, że zabrał pieniądze i łatał dziury we własnym budżecie. Na operatorów nakłada się milionowe gwarancje, a pośrednik….cóż otwiera działalność, sprzedaje, a wszystko co najgorsze odbija się na touroperatorach. To jest dopiero skandal!!!!. Jestem za tym, żeby pośrednicy też mieli ustawowo nałożony obowiązek wpłacania kaucji do Urzędów Marszałkowski, z których byłyby pokryte roszczenia klientów czy touroperatorów. Oni nie ponoszą ryzyka, a powinni.
  Dlatego i klient przed zakupem powinien uprzednio zrobić wywiad nie tylko o organizatorze, ale i o tym gdzie i u kogo kupuje. Piszecie, że wcześniej  wykryto nieprawidłowości. Brawo, tylko dlaczego ustawodawca pozwolił tej Pani na dalszą działalność? W tej ustawie jest wiele luk i czas się wziąć do pracy…..bo kolejny sezon w natarciu!
							 |