Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Uwaga na BP Gama ze Skierniewic
Autor: Czytelnik IP 213.91.235.*
Data wysłania: 2013-04-29 17:42
Temat: Uwaga na BP Gama ze Skierniewic
Treść: Jestem rezydentką Biura Gama w Bułgarii, tą którą autorka wpisu była uprzejma nazwać niekompetentną i unikającą kontaktu z turystami. Czuję się wiec zobligowana do wyjaśnienia i sprostowania kilku podanych we wpisie faktów. Byłam w hotelu, w którym mieli spędzić wczasy nasi turyści dwa dni przed przyjazdem grupy. Trwały tam przygotowania do otwarcia hotelu. Ponieważ nie zastałam kierowniczki hotelu, następnego dnia , po kilku próbach, po południ dodzwoniłam się do niej i usłyszałam, że obiekt nie będzie gotowy na przyjęcie gości wcześniej niż 29.04.13 (później okazało się, że data otwarcia przesunęła się na 30.04). Niezwłocznie powiadomiłam biuro w Skierniewicach i skontaktowałam się z kontrahentem bułgarskim z Warny. Wkrótce uzyskałam informację, że w tej awaryjnej, niezawinionej przez moje biuro sytuacji, dla grupy znaleziono hotel tej samej kategorii - 3 gwiazdki, w tym samym kurorcie - Złote Piaski. Następnego dnia rano, przed przyjazdem turystów, sprawdziłam proponowany hotel. Pokoje były tej samej klasy , położenie - nieco bliżej plaży, wyżywienie - śniadania, tak jak w ofercie, którą zakupili turyści. Jedyny poważny mankament to brak wody w basenie. Właściciel poinformował mnie, że kolejne rezerwacje ma dopiero na koniec maja i po wyjeździe nasze grupy zamknie hotel na kilka tygodni, stąd decyzja o nieuruchomianiu basenu. Po południu przybyła pierwsza grupa - samolotowa. Na spotkaniu zaproponowałam w formie ekwiwalentu za basen bezpłatną wycieczkę do Neseberu. Zdania na temat tej rekompensaty były podzielone, część osób zdecydowanie twierdziła, że korzystanie z basenu jest ich priorytetem.
Umówiłam się z turystami, że spotkam się z nimi ponownie następnego dnia, około południa, kiedy do hotelu przyjedzie kolejna, tym razem autokarowa grupa.
Autokar przyjechał w niedzielę, 28.04 ok. godz. 13.00. W odróżnieniu od turystów samolotowych , nie zaakceptowali oni zmiany hotelu. Pomimo świątecznego dna skontaktowałam się z prezesem biura Gama i kontrahentką bułgarską. W efekcie rozmów mogłam zaproponować turystom :
- przeniesienie do wybranego przez nich hotelu - od 30.04,
- dwie kolacje w dniach 28 i 29.04 na koszt biura Gama
- bezpłatną wycieczkę do Neseberu
Większość turystów nie przyjęła tych propozycji, twierdząc iż wolą domagać się odszkodowania gotówkowego od biura po powrocie.
Reasumując - grupa przyjechała ok. godz. 13.-tej, wpis został zrobiony ok godz 13.30. W jaki sposób autorka mogła stwierdzić, że jedzenie jest niesmaczne, skoro mogła zjeść najwcześniej kolację (o 19.00) lub śniadanie następnego dnia. Skąd wynika jej przekonanie, że hotel jest niższego standardu i nie ma ciepłej wody jeżeli nikt z grupy, mimo mojej propozycji nie chciał pójść i przynajmniej obejrzeć pokoi. Jak można twierdzić, że nie mogli skontaktować się z polskim organizatorem, skoro sama udostępniłam im mój służbowy telefon i byłam obecna przy rozmowie turystów z prezesem Gamy. Dlaczego autorka pisze, że nie przedstawiłam im żadnej rekompensaty. Turyści mogli uznać je za niesatysfakcjonujące i nie przyjąć ich, ale nie uprawnia to Pani do stwierdzenia, że nic nie proponowałam. Trudno mi się zgodzić ze stwierdzeniem, że unikałam kontaktu z grupą skoro cały czas, aż do momentu, kiedy po ok. 3 godzinach turyści zgodzili się jednak zakwaterować nie opuściłam nawet na chwilę hotelu, a pilotka grupy została zakwaterowana w tym samym obiekcie i cały czas była do dyspozycji turystów. Jako osoba pracująca kiedyś w turystyce winna Pani także wiedzieć, że w awaryjnej sytuacji organizator ma prawo zmienić miejsce zakwaterowania, pod warunkiem, że będzie to obiekt o tej samej (jak w naszym przypadku) lub wyższej kategorii.
W dniu dzisiejszym przyjechałam na zgodny z przedstawionym wcześnie turystom grafikiem dyżur i od osób z którymi się spotkałam (głównie z grupy autokarowej) nie usłyszałam żadnych skarg na temat pokoi czy wyżywienia. Potwierdziłam też, że jutro o godz. 10.30 zostaną przeniesieni do hotelu z czynnym basenem, tego który wykupili w Polsce.
W tej sytuacji uważam, że określenie Biura Gama mianem oszustów i złodziei jest wyraźnym nadużyciem, szczególnie obraźliwym w kontekście naszych starań, aby w sytuacji wyjątkowej, której nie mogliśmy przewidzieć, znaleźć wyjście możliwie najmniej komplikujące wypoczynek turystów.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Uwaga na BP Gama ze Skierniewic [2013-04-30 11:59 84.10.135.*]
Ja bym się nie przejmował klientami za 5 groszy. Chcą mieć wakacje za 1000 złotych to niech jadą do Ząbów pod Zakopanym. odpowiedz »

Uwaga na BP Gama ze Skierniewic [2013-04-30 21:52 178.37.194.*]
po co do Zabków w Zakop[anym nad Chechło wynajem 50 zł doba bez wyzywienia warunki spartańskie 7 nocy bez wyżywiennia dojazd własny 35o zł osoba odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij