|
Wątek:
|
Nagroda fair play dla Rainbow Tours
|
Autor:
|
Czytelnik IP 193.239.60.*
|
Data wysłania:
|
2013-05-17 07:49
|
Temat:
|
wakacje z Rainbow Tours
|
Treść:
|
Przygotowanie merytoryczne pilota jak najbardziej na plus, ale organizacja już nie. Brak jakiegokolwiek czasu nawet na przysłowiowe zdjęcie. Niepotrzebna gonitwa w Stambule, opisy obiektów z zewnątrz i brak czasu na zwiedzanie w środku. Zbyt dużo czasu na zakupy w określonych sklepach (skóry, biżuteria, słodycze od których jak można się domyślić biuro może mieć prowizję), który można było przeznaczyć na zwiedzanie. Po zakończonym objeździe przychodzi czas na odpoczynek w hotelu: od pilota nie dostaję koperty z danymi: rezydenta, lekarza, ubezp. itp. Pilot (Pani Małgosia) twierdzi że nie dostali odpowiedniej ilości. a po rozmowie z rezydentem (Pani Kamila) dowiaduje się że pilot nie przekazuje informacji dalej, ale Ona także sobie z tego nic nie robi. Mam odczycie wielkiego olewania klienta, bo sprawa banalna, ale lepiej się nie domyślać co mogłoby się stać w przypadku większych problemów. Chciałem wybrać się z tym biurem do Gruzji, ale jednak będę szykać innego.
|