|
Wątek:
|
Itaka oszukuje klientów
|
Autor:
|
Czytelnik IP 88.199.251.*
|
Data wysłania:
|
2008-02-16 20:42
|
Temat:
|
Kto mi zwróci pieniądze?
|
Treść:
|
Dzien dobry. Kiedy czytam takie i do Pańskiego podobne posty ręce mi opadają. Czy uwaza Pan, że wspomniane przez Pana biuro czy jakiekolwiek inne, specjalnie dało Panu taka a nie inna plyte aby uszkodziła panu czytnik ? Czasem mam nieodparte wrażenie, że ludzie znajda sobie byle bzdurę, paproch na ziemi, który będą probować wykorzystac aby ukazac sie jako osoby madre i sprytne w oskarzaniu innych. Przyklad z plyta upewnil mnie ze jednak czesto zamiast przeczytac prawdziwa, dobrze zargumentowana reklamacje , co do ktorej nie ma watpilwosci, mozna przeczytac post, ktory jest smieszny a zarazem zenujacy. Oczywiscie przykro, ze czytnik sie zepsul ( lub nie... ) ale czy ten list nie zostal napisany bardziej z checi dokopania przy pierwszym lepszym argumencie ktory sie znajdzie....
|