|
Wątek:
|
Bardzo proszę o zdanie na temat biura podróży Itaka
|
Autor:
|
Czytelnik IP 193.109.212.*
|
Data wysłania:
|
2013-06-03 15:31
|
Temat:
|
Bardzo proszę o zdanie na temat biura podróży Itaka
|
Treść:
|
pod jakim względem bardzo dobra? i to w niepewnych czasach trudno mieć zaufanie do jakijkolwiek firmy. oto moje doświadczenie z tą firmą, ktora, jak wynika z rosnącej liczby niezadowolonych klientów, traci z miesiąca na miesiąc na jakości: Dwa razy jeżdziłam z BP Itaka. Za trzecim razem skusiłam sie na ofertę first minute. I rata - styczeń, II - kwiecień 2013. Już przy oplacaniu 2 raty wycieczka zniknęła z oferty Itaka, co oznaczało dla mnie, że po prostu dobrze się sprzedała, przed sezonem. Na 2 tyg.przed wyjazdem dostałam maila z BP - wycieczka anulowana, za mało chętnych. mam możliwość skorzystania z oferty zastępczej (fatalny hotel w innym mieście, na odludziu, z bardzo złymi opiniami od turystów) lub zwrotu środków - przy czym oczywiśćie nie podano terminu zwrotu. Moje zdziwienie było ogromne- jak to się "nie sprzedała", skoro od konca kwietnia 2013 roku nie było jej w ofercie. Teraz było dla mnie jasne, że Itaka już wtedy o tym wiedziała, ale czekała do ostatniej chwili, zeby to przyznać, a moje pieniądze wciąż pracowały na koncie BP. Teraz dopiero doczytałam, ze na takich klientach jak ja, Itaka odbija sobie niedobory finansowe (czyli reklamując first minute i pobierajac np. na pól roku przed imprezą pieniądze, po po czym wycieczkę anuluje). Z tragicznej oferty zastępczej nie skorzystałam. Domagałam sie "natychmiastowego zwrotu środków". Otrzymałam je 6 dnia roboczego, czyli praktycznie w ostatniej chwili. Byłam kierowana z moją prośbą do róznych osób w Itace, wisiałam po kilkanaście minut na infolinii - dodatkowy czas i pieniądze, nie mówiąc o nerwach. Byłam już traktowana jak petent. Ostrzegam - to podobno dość częsta praktyka Itaki - odwoływanie w ostatneij chwili dawno opłaconych wycieczek.
|