TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny bran¿y turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Forum grupa: Biura turystyczne

R`Tur dementuje pog³oski o upad³o¶ci

Data wys³ania: 2013-06-07 16:41 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualno¶æ:
Medialne doniesienia w sprawie upadku biura podró¿y R`tur nie potwierdzi³y siê. Joanna Brahem, cz³onek zarz±du w li¶cie do agentów wyja¶ni³a powód tymczasowego zawieszenia dzia³alno¶ci, jednocze¶nie przepraszaj±c wszystkich za zaistnia³± sytuacjê.

Poni¿ej publikujemy tre¶æ listu wys³anego do agentów touroperatora:

Szanowni Pañstwo,

w nawi±zaniu do zaistnia³ej sytuacji oraz ró¿nych doniesieñ medialnych zwi±zanych z R'TUR Sp. z o.o. pragnê wyja¶niæ, ¿e w chwili obecnej Spó³ka nie znajduje siê w stanie upad³o¶ci.

W dniu wczorajszym, w zwi±zku z wyga¶niêciem w dniu 31.05.2013 gwarancji ubezpieczeniowej oraz przed³u¿aj±cymi siê procedurami z pozyskaniem nowej, nie chc±c nara¿aæ Klientów na jakiekolwiek nieprzyjemno¶ci zwi±zane z brakiem aktualnej gwarancji, Zarz±d Spó³ki podj±³ decyzjê o zawieszeniu dzia³alno¶ci. Tu¿ po z³o¿eniu o¶wiadczenia w Urzêdzie Marsza³ka pojawi³a siê realna szansa na pozyskanie nowej gwarancji.

Dziêki ¿yczliwo¶ci i wspó³pracy Departamentu Turystyki Ministerstwa Sportu i Turystyki otrzymali¶my mo¿liwo¶æ przedstawienia nowej gwarancji w dniu dzisiejszym. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby nast±pi³o to jak najszybciej. Prosimy Pañstwa jednak o odrobinê cierpliwo¶ci.

Jednocze¶nie zapewniam, ¿e wszyscy Klienci przebywaj±cy w chwili obecnej poza granicami kraju maj± zapewnione ¶wiadczenia hotelowe, s± objêci opiek± naszych kontrahentów oraz opiek± konsularn±. Ich powroty odbywaæ siê bêd± zgodnie z wykupionym terminem powrotu.

Po otrzymaniu nowej gwarancji wszystkie imprezy bêd± odbywaæ siê zgodnie z planem. Zostanie przywrócona mo¿liwo¶æ korzystania z systemów rezerwacyjnych. Klienci, którzy w dniu dzisiejszym nie wylecieli do Egiptu otrzymaj± propozycjê wyjazdu w terminie pó¼niejszym b±d¼ zwrot wp³aconych pieniêdzy.

Na koniec chcia³abym bardzo wszystkim podziêkowaæ za ogromne zaufanie i wsparcie, jak nas obdarzyli¶cie w trakcie dotychczasowej wspó³pracy oraz w tych trudnych dla nas chwilach. Zapewniam, ¿e zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby zaistnia³a sytuacja jak najszybciej siê wyja¶ni³a. Za wszelkie niedogodno¶ci bardzo Pañstwa przepraszam.

Z powa¿aniem,

Joanna Brahem

Cz³onek Zarz±du R'TUR Sp. z o.o.

    • R`Tur czeka na nowa gwarancjê 

      [2013-06-07 16:41 83.4.214.*]

      oj tam, oj tam
      juz pisza, ze jednak bum   odpowiedz »

      • R`Tur czeka na nowa gwarancjê 

        [2013-06-07 17:08 80.53.205.*]

        o 16:34 wys³ali komunikat

        Szanowni Pañstwo,

        Z przykro¶ci± informujê, ¿e po podjêciu wszelkich starañ w celu pozyskania nowej gwarancji ubezpieczeniowej nie uda³o nam siê doj¶æ do porozumienia z ubezpieczycielem i nowa gwarancja nie zosta³a potwierdzona.

        W zwi±zku z brakiem nowej gwarancji ubezpieczeniowej niezbêdnej do dalszego prowadzenia dzia³alno¶ci organizatora turystyki zmuszeni jeste¶my zawiesiæ dzia³alno¶ci R'TUR Sp. z o.o.

        Z powodu braku mo¿liwo¶ci realizacji bie¿±cych wylotów spó³ka utraci³a p³ynno¶æ finansow± i z³o¿y³a wniosek o niewyp³acalno¶æ do Urzêdu Marsza³kowskiego w Warszawie.

        W chwili obecnej trwaj± prace dotycz±ce wszczêcia procedury zwi±zanej z uruchomieniem gwarancji ubezpieczeniowej. R'TUR Sp. z o.o. do³o¿y wszelkich starañ, ¿eby Klienci bezpiecznie wrócili do kraju.

        Klientów, którzy nie skorzystali z naszych us³ug, bêdziemy na bie¿±co informowaæ odno¶nie procedury zg³aszania szkody do Urzêdu Marsza³kowskiego.

        Do³o¿ymy wszelkich starañ, aby poszkodowane osoby jak najszybciej otrzyma³y nale¿ne im zwroty.

        Za zaistnia³± sytuacjê bardzo serdecznie przepraszamy wszystkich Agentów oraz Klientów, którzy nam zaufali i tak mocno wspierali.

        Dziêkuj±c za dotychczasow± wspó³pracê pozostajê z powa¿aniem,

        Joanna Brahem

        Cz³onek Zarz±du R'TUR Sp. z o.o.   odpowiedz »

        • R`Tur czeka na nowa gwarancjê 

          [2013-06-07 23:37 89.73.10.*]

          skoro nie og³aszaja upadku, a problem jest tylko w tym, ¿e nie dostali przedu¿enia gwarancji, to dlaczego ci co nie wylecieli maja zg³aszaæ siê marsza³ka w sprawie procedury zg³aszania szkody. nie biuro zwróci pieni±dze tym klientom którym odwoluj± imprezê. i ju¿   odpowiedz »

      • R`Tur czeka na nowa gwarancjê 

        [2013-06-08 17:04 83.29.96.*]

        niesamowite jest to,co ci obywatele afrykañscy wyrabiaj± w naszym kraju...i kto im na to pozwala?!   odpowiedz »

    • R`Tur czeka na nowa gwarancjê 

      [2013-06-07 17:19 87.205.212.*]

      Ciekawe czy kto¶ ich zg³osi do prokuratury. Dlaczego sprzedawali imprezy pomimo konca gwarancji?   odpowiedz »

    • R`Tur czeka na nowa gwarancjê 

      [2013-06-10 12:06 212.106.19.*]

      no i popatrzcie jak ta "niunia" strasznie wszystkich przeprasza.... na g...o te jej przeprosiny - niech lepiej odda ludziom kasê - te która ludziom ukrad³a..... Krystyna   odpowiedz »

 
     

Forum gor±ce tematy

Forum gor±ce tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz u¿ywa COOKIES. Szczegó³y przetwarzania danych osobowych s± opisane w polityce prywatno¶ci. Korzystaj±c z tej strony wyra¿asz zgodê na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przegl±darki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegó³y w regulaminie, polityce prywatno¶ci oraz polityce cookies.
  Akceptujê