|
Wątek:
|
7 na 10 Polaków nie ufa agentom biur podróży
|
Autor:
|
Czytelnik IP 77.252.21.*
|
Data wysłania:
|
2013-06-12 07:36
|
Temat:
|
UWAŻAJCIE NA AGENTA ECCO HOLIDAY W OPOLU PRZY UL. KORASZEWSKIEGO
|
Treść:
|
chcę opisać ku przestrodze osób korzystających z usług tego agenta tj. eh 61 ecco holiday , ul koraszewskiego 21 sytuację jaka mnie spotkała. w dniu 05.06.13 wraz z mężem udaliśmy się do w/w agenta celem wybrania ofert wakacyjnej. zainteresowani byliśmy spędzeniem wakacji w bułgarii. myśleliśmy, że możemy na nim polegać.zaufaliśmy.wpłaciliśmy zaliczkę w wysokości ok.1500 zł.jednakże agent ten nie dopełnił należytej staranności przy wyborze kontrahenta jak i oferty w stosunku do mojej osoby - jako klienta.sprzedał nam ofertę turystyczną organizatora nie posiadającego na dzień sprzedaży nam tej oferty ważnej polisy ubezpieczeniowej.była ona ważna do 31.05.2013 a sprzedaż nastąpiła 05.06.2013.agent nie poinformował nas, iż na dzień 05.06.2013 organizator - tj.r-tur z warszawy nie posiada aktualnej polisy.wówczas na pewno nie zaryzykowalibyśmy wpłacając zaliczę. dwa dni później ze środków masowego przekazu uzyskaliśmy informację, iż r-tur ogłosił niewypłacalność.zatem radość z długo wyczekiwanych wakacji nie trwała długo.agent nie czuje się w żadnym wypadku winny sprzedając nam ofertę turystyczną organizatora bez ważnej polisy.przekazał zaliczkę na konto r-tur i na tym jego odpowiedzialność się kończy. zaliczki powiedział , że nie odda bo tych pieniędzy nie ma.tylko czy to ja zawiniłam jako klient , że sprzedał coś, czego nie powinien, a jeśli już to uczynił to na własne ryzyko.dlaczego ja mam za to odpowiadać.powinien takie informacje sprawdzać i dla klientów jak i weryfikować dla własnego spokoju.a nawet jeżeli zaliczył taką wpadkę - to powinien zwrócić zaliczkę, nawet jeśli przelał ją na konto upadłego biura.ale czy to ja jako klient mam ponosić konsekwencje z tyt. niekompetentności tego agenta??? agent ten nie weryfikuje wiarygodność ofert jakie sprzedaje. w razie "w'' to klient ma problem.
|