TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

Turyści sparaliżowali pracę biura podróży

Data wysłania: 2013-06-21 10:11 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Turyści mieli polecieć na wakacje do Dubrownika. Okazało się jednak, że samolot, który miał ich zabrać z Gdańska ma kilkugodzinne opóźnienie. W tej sprawie chcieli skontaktować się z przewoźnikiem, który realizował to połączenie. Niestety obsługa lotniska mylnie podała numer telefonu do biura podróży niemającego nic wspólnego z liniami lotniczymi poza jednym członem nazwy.

Uwięzieni w terminalu pasażerowie próbowali dowiedzieć się co jest przyczyną opóźnienia i jak długo jeszcze ono potrwa. W tym celu poprosili obsługę lotniska o numer telefonu do przewoźnika, obsługującego ich rejs. Nazwa Travel Service okazała się dla pracowników lotniska łudząco podobna do Travel Service Lufthansa City Center, którego nazwa jako pierwsza pokazała w wyszukiwarce internetowej, jednocześnie niemającego nic wspólnego z czeskim przewoźnikiem.

Jak tłumaczyła się pracownica informacji lotniskowej - nigdy wcześniej nie mieliśmy takiej sytuacji i nie musieliśmy się kontaktować z tym konkretnym przewoźnikiem obsługującym czartery.

Nagminne telefony pasażerów spowodowały utrudnienia w pracy biura podróży. - Dziś co drugi telefon był od rozżalonych pasażerów pytających o powód i przewidywany czas opóźnienia samolotu do Dubrownika - wyjaśniła pracownica biura podróży Travel Service Lufthansa City Center.

Okazuje się, że podobnych pomyłek z identyfikacją biura w przeszłości było więcej. Lilianna Łoś, dyrektor ds. sprzedaży z biura podróży Travel Service przyznała, że dochodziło już wcześniej do pomyłek np. w sprawie pism reklamacyjnych bagażu. Klienci wysyłali dokumenty na adres korespondencyjny LCC, zamiast do Travel Service.

Pasażerowie feralnego lotu to klienci biura podróży Itaka. Powodem opóźnienia była usterka, której nie udało się naprawić. Dlatego po pasażerów przyleciał inny samolot.

    • Travel Service prawie jak Travel Service LCC 

      [2013-06-21 10:11 89.73.10.*]

      to jest prawdziwe oblicze "kulturlanego", "światowego" polskiego turysty !!!
      nie wspomnę o bezmyślności wyedukowanych pracowników korporacyjnych . Słyszałam, że myślenie ma przyszłość.   odpowiedz »

    • Travel Service prawie jak Travel Service LCC 

      [2013-06-21 10:26 83.0.175.*]

      Jeszcze sezon nie wpełni a ITAKA już z klientami sobie pogrywa. Dobrze Wam turyści wyczytacie troche reklamy biura i zadowoleni . A co do maszyn latających to biuro bierze najgorszy sort samolotów.   odpowiedz »

    • Travel Service prawie jak Travel Service LCC 

      [2013-06-21 10:27 83.0.175.*]

      Nie wierzymy tutaj w te kłamstwa usterki . Kombinacje i oszustwa   odpowiedz »

    • Travel Service prawie jak Travel Service LCC 

      [2013-06-21 10:46 83.21.9.*]

      Rozumiem, ze przedstawiciela Itaki nie było na lotnisku i zostawił pasażerów samych sobie bez jakiejkolwiek informacji?   odpowiedz »

    • Travel Service prawie jak Travel Service LCC 

      [2013-06-21 10:51 91.189.223.*]

      bye bye Itaka   odpowiedz »

    • Travel Service prawie jak Travel Service LCC 

      [2013-06-21 11:03 89.66.68.*]

      Ta sprawa ma wiele aspektów. 1. Travelservice to największy przewoznik czarterowy na rynku Polskim i w większosci ma dobre i nowe samoloty. 2. Samolot moze sie zepsuc a załodze skonczyc resurs czasowy do wykonania rejsu. O starcie i bezpieczenstwie lotu decyduje kapitan statku pow. a na lotnisku powinien byc agent transferowy przewoznika i działac zgodnie z przeisami IATA. i to winna wiedziec panienka z info., zatrudniona zapewne PO znajomosci. 3. Itaka w tej sprawie wykonała wszystkie czynnosci wynikające z umowy.   odpowiedz »

    • Travel Service prawie jak Travel Service LCC 

      [2013-06-21 12:01 80.52.226.*]

      Zestresowanym - polecamy relax na Mazurach. Bliżej i pewniej oraz po polsku!   odpowiedz »

      • Travel Service prawie jak Travel Service LCC 

        [2013-06-21 14:05 85.202.146.*]

        i "udana pogoda" i "ciepła" woda w jeziorze gwarantowana :P   odpowiedz »

    • Travel Service prawie jak Travel Service LCC 

      [2013-06-21 14:04 78.8.139.*]

      ITAKA - jak to sprzedawła - to ich przedstawiciel na lotnisku powinien -to przekazac dla LUDZI
      I to ma byc profesjonalne BIURO !!!!
      Polecam dla ITAKI -przykłady małych biur -tam dbaja o TURYSTE i chociaz WYJAZDY od MALUTKICH sa realizowane na AUTOKARU - ale jest wszystko DOPIETE - a nie KICHOWATO jak przez ITAKĘ
      - dziwię się ,ze tak mało się o tym mówilo
      Turysta z Wrocławia   odpowiedz »

    • Travel Service prawie jak Travel Service LCC 

      [2013-06-21 22:33 31.174.245.*]

        odpowiedz »

    • Travel Service prawie jak Travel Service LCC 

      [2013-06-23 13:43 46.112.101.*]

      czytałem ostatnio wywiad w RZ z prezesem itaki buta zarozumiałość , i liczby nic więcej - zaczynają iść na ilość zero dbania o detale   odpowiedz »

    • Travel Service prawie jak Travel Service LCC 

      [2013-06-23 22:29 93.105.38.*]

      NIE rozumiem tych beznadziejnych komentarzy. Mówicie, że lepiej byłoby gdyby Ci ludzie polecieli uszkodzonym samolotem ?!?!?! Gdzie Wasze rozumy ? Lepiej poczekać ale pożyć dłużej.   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję