TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Forum grupa: Transport

Ryanair okłamuje pasażerów w sprawie Modlina?

Data wysłania: 2013-07-29 10:58 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Ryanair obecnie jest w trakcie negocjacji z władzami portu lotniczego w Modlinie. Decyzja przewoźnika o przedłużeniu swojego pobytu na Lotnisku Chopina zelektryzowała zarówno pasażerów jak i władze modlińskiego portu. Smaczku dodaje fakt, iż ostatnio Ryanair zaczął rozsyłać maile do podróżnych z nieprawdziwą informacją, o tym, że lotnisko w Modlinie jest zamknięte i dlatego rejsy realizowane są ze stołecznego portu.

Edyta Mikołajczyk, rzeczniczka prasowa Portu Lotniczego Modlin zapowiedziała, że władze lotniska będą wyjaśniać sprawę z przewoźnikiem. Dodała też, że nie dopatruje się w tym całym zamieszaniu celowości działań Ryanair.

Kiedy przyjrzymy się sprawie nieco dokładniej, widzimy, że podobny komunikat wciąż jest zamieszczony na stronie internetowej przewoźnika. Co z pozoru faktycznie może wyglądać na niechlujstwo.

Komunikat powstał w grudniu, tuż po rzeczywistym zamknięciu pasa startowego w Modlinie. Od tamtego czasu, przewoźnik regularnie aktualizował w jego treści datę powrotu na podwarszawskie lotnisko. Po jego ponownym otwarciu, jak twierdzi zapomniał zmienić jego treść.

Co ciekawe Katarzyna Gaborec z Ryanair przekonuje, że treść komunikatu rozsyłanego do pasażerów została zmieniona na początku tygodnia. Informacja na stronie przewoźnika pozostała jednak bez zmian. Poniżej prezentujemy zrzut ekranu.





Ryanair jest jednym z dwóch przewoźników, którzy operowali z Modlina. Podczas, gdy Wizz Air już dawno wycofał się z podwarszawskiego portu, Ryanair zapowiadał, że wróci do Nowego Dworu Mazowieckiego już na początku września. Burzę w mediach wywołała informacja o tym, że przewoźnik przedłuża swój pobyt w Warszawie do 26 października, czyli do końca sezonu letniego. Póki co trwają negocjacje. Ryanair lepszej oferty od nas nie dostanie. Gdybyśmy mieli być jeszcze tańsi, musielibyśmy dopłacać. A na to ani my, ani właściciel nie pozwolimy. Poczekamy do października. Jeżeli Ryanair chce lądować na lotnisku droższym o 60 proc. od nas, to jego sprawa - tak skomentowała sprawę Edyta Mikołajczyk, rzeczniczka prasowa modlińskiego lotniska.

    • Ryanair rozsyła nieprawdziwe maile do pasażerów 

      [2013-07-29 10:58 109.95.200.*]

      "Decyzja przewoźnika o przedłużeniu swojego pobytu na Lotnisku Chopina zelektryzowała zarówno pasażerów" chyba na korzyść dla nich! Komentarz: http://pilociwycieczekgrono. wordpress. com/2013/07/23/lotnisko-modlin/   odpowiedz »

    • Ryanair rozsyła nieprawdziwe maile do pasażerów 

      [2013-07-29 11:19 91.213.88.*]

      Nie rozumiem czemu się wszyscy tak burzą, a przepraszam kiedy w końcu będzie otwarte to lotnisko????? Bo jakos ciągle nie dotrzymują terminów, ale oczywiście wina Ryanair-a... no bo jest okrpny, nie chce latać z tego beznadziejnego lotniska, na którym jest bałagan, brak dojazdu, brak jakiejkolwiek normalnej infrastruktury, drogo jak na Chopinie, nie mówiąc już o tym, że zjeść to nie ma gdzie... wyrzucają ludzi na płytę lotniska na mrozie by czekali itd itd itd. Pani Edyta powinna chyba się też doksztalcić lekko z marketingu i obsługi klienta, bo zamiast przepraszać to jeszcze się obraża... no hrabianka jaka... prawda jest też taka że obsługa jest skostniała, jakby człowiek cofnął się w czasie do komuny... gdzie wszystko się nalezy obsłudze a klient to gorsze zło....
      Może warto byłoby się troszkę zastanowić nad tym i zamiast się obruszać to powinno się naprawiać, natawić na dobrą obsługę klienta, łatwość negocjacyjna itd... czasem niestety nie tylko pieniądze się liczą, ale właśnie poziom negocjacji i obsługi... no i dobra sprzedaż, której chyba na lotnisku w Modlinie brakuje na każdym kroku....   odpowiedz »

      • Ryanair rozsyła nieprawdziwe maile do pasażerów 

        [2013-08-01 15:47 83.31.5.*]

        problem w tym, że lotnisko w Modlinie ... już jest czynne, a Ryanair (jak zwykle krętaczy) i daje wszystkim do zrozumienia, że z winy Modlina nie wraca. Nie musi wracać, to jego decyzja, tylko po co te krętactwa Ryanair'a ? A dlatego, że takie nieuczciwe i krętackie metody współpracy stosuje, zaniża wymiary bagażu (mniejsze koszyki aniżeli podaje), zabiera minimalną ilość paliwa i wymusza pierwszeństwo w lądowaniu (kosztem innych przewoźników i wprowadza zamęt na lotniskach), to Ryanair wypędza pasażerów na płytę lotniska i w ten sposób oszczędza i nie płaci naleznych opłat, to z winy Ryanaira kilkanaście osób nie wyleciało do Londynu, bo nie zmieścili się w czasie odprawy, za ktorą przewoźnik nie chce płacić nawet niewielkich kwot, Ryanair oszukuje i krętaczy z punktualnością (odwołuje spóźnione loty, aby "poprawić" statystyki, oszukuje także kiedy zamiast we Francji, ląduje w Belgii i każe pasażerom "wynosić się" z samolotu i na własny koszt dojeżdżać tam gdzie chcą ... mało ? podam kolejne przykłady. Ryanair otrzymał dofinansowanie od UE i nie rozliczył się .... ale LOT krytykuje !!!   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję