|
Wątek:
|
Zmiany w Travelplanet.pl
|
Autor:
|
Czytelnik IP 999.999.999.*
|
Data wysłania:
|
2005-12-23 17:36
|
Temat:
|
Kontynuuję pytanie do Zarządu Travelplanet.pl
|
Treść:
|
Spółka jest giełdowym podmiotem, zatem dane prezentowane w oficjalnych komunikatach powinny być jawne, czytelne i transparentne. W istocie, w przeróżnych komunikatach dane są przedstawiane w taki sposób aby obraz był możliwie mało czytelny. Wrażenie mają robić procentowe dane o progresji sprzedaży, nikt nie wspomni już o tym (co wynika np. z prospektu emisyjnego), że gros sprzedaży robi tzw. barter reklamą wykazywany we wzajemnych bilansujących się rozliczeniach z licznymi partnerami. Szkoda, że Zarząd nie dba o sferę czytelności przekazu medialnego, bo przecież nikt nie może powiedzieć, że firma nie robi dobrej roboty w zakresie sprzedaży usług turystycznych. Gdyby tylko dane były obiektywne...
|