|
Wątek:
|
biuro polonia transport opinie
|
Autor:
|
Czytelnik IP 31.175.197.*
|
Data wysłania:
|
2013-09-04 08:00
|
Temat:
|
biuro polonia transport opinie
|
Treść:
|
Tragifarsa..!! Autobus z Londynu do Krakowa mial 7 godzin opoznienia. Juz na stracie mial godzine, potem nie zdazylismy na transfer kanalem, wiec byl prom. Kolejna godzina. Ale w to, co bylo potem az trudno uwierzyc, ale to prawda. W Belgii na autostradzie stanelismy, po czym kierowcy poinformowali nas ze.... zabraklo im paliwa, ale problem jakos `rozwiaza` ( za nami niby jada 2 autobusy tej firmy i paliwo nam...dowioza w kanisterku) Nie zdazyli niestety dowiezc, bo za pare minut wyrosla policja i sluzby drogowe. Godzina na proby dogadania sie w jez. angielskim z kierowcami i zeznania skad co i jak i dlaczego.. Potem kolejna godzina lawetowania(!) autobusu na najblizsza stacje beznzynowa przez sluzby drogowe (30 km). Za te przyjemnosc zaplacili 1400euro..(ktorych nie mogli zaplacic od razu, bo trzeba bylo jechac do najblizszego miasteczka aby uzyc firmowa karte, wiec kolejne poltrej godziny) A 50 pasazerow czeka. Upal, klimatyzacja nie dziala kiedy autobus jest wylaczony..W sumie 7 godzin opoznienia na trasie czyli 32 godzinna podroz z Londynu do Krakowa.. Bardzo zaluje ze kupilam powrotny, az sie boje co bedzie w druga strone... ODRADZAM WSZYSTKIM. A co do kultury kierowcow, to dokladnie jak juz napisano. Nie raczyli nas nawet informowac co sie dzieje i kiedy autobus w ogole opusci Belgie, dopiero trzeba bylo ich poprosic o laskawe podanie jakiegos komunikatu pasazerom.. I kibelek tak, tez byl trefny ( na domiar zlego)
|