Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: MerlinX - opłaca się poczekać?
Autor: Czytelnik IP 83.19.133.*
Data wysłania: 2013-10-07 13:03
Temat: MerlinX - opłaca się poczekać?
Treść: jakie to polskie. plujecie, krytykujecie, że przeżytek, że do niczego. ale nikt z krytykantów nie podał które narzędzie jest ich zdaniem o wiele lepsze?
jako użytkownik Merlina po obu stronach mam dużo do zarzucenia podejściu pracowników kontaktujących się agentami. Rzeczywiście zlewają agentów, jak jest problem. ten zblazowany ton rozmowy z agentem niejednokrotnie doprowadzał mnie do szału. ( ludziom wydaje się że prosperity trwa wiecznie, a tak nie jest i przychodzi kryzys. a przychodzi właśnie przede wszystkim przez stosunek zwykłego pracownika do klienta. tak było w przypadku największych biur podróży, tak jest w każdym przypadku) . Fortuny powstają i z jakiś powodów padają. najsłabszym ogniwem jest człowiek. DLATEGO APELUJĘ do tych na fali - nie olewajcie tych dzięki, którym żyjecie. Fortuna kołem się toczy. Zawsze.
jak wspomniałam niejednokrotnie dostawaliśmy szału próbując załatwić sprawę z pracownikami Merlina. Dzięki Bogu mieliśmy kontakt z Tomkiem właścicielem. Nie pomagały tłumaczenia, że przecież nasze uwagi są dla dobra obu stron , bowiem zgłaszamy praktyczne , bardzo ważne z punktu widzenia agenta uwagi usprawniające pracę. Często kontakt z Tomkiem - szefem dopiero skutkował. ale przecież nie wszyscy go znają. a poza tym do cholery od czego są pracownicy.
Temat poruszam w kontekście Merlina, ale to jest plaga powszechnego korporacyjnego zlewactwa , bo przecież my - korporacja. ( choć Merlin nie jest korporacją, ale niestety tak się zachowywali)

kochani przestańcie dopieprzać bez konkretnych powodów. jak już rzucacie błotem, to podajcie konkrety i jaką macie na to receptę.
syfu mentalnego mamy dość. a poza tym ten portal robi się bajorem negatywnych reakcji a nie konstruktywnej wymiany zdań.
Merlinowi życzę wszystkiego dobrego, bo przynajmniej są polską firmą.
a jak nie oni to co? znowu wjedzie jakieś zachodnie ..... - i wykosi kolejne polskie firmy? co się dzieje z rezerwacjami hoteli - super systematy rezerwacyjnymi, które zabijają rezerwację tzw. "dojazdu własnego" w biurach podróży ? co się dzieje z tour operatorami? Kto zostaje na rynku? gdzie są polskie firmy?
tragedia. kto będzie płacił podatki w tym kraju? kto zus . kto zarobi na wasze i nasze emerytury?

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

MerlinX - opłaca się poczekać? [2015-06-24 00:52 31.183.20.*]
Pracownicy kontaktujący się z agentami w mwrlinie akurat najmniej mogą, często jedynie zgłaszać problemy do działu it i czekać aż ktoś łaskawie zechce je rozwiązać a niestety trwa to strasznie długo a pracownicy supportu żadnej władzy nad tym nie mają, wsparcia od przełożonych również. Fakt że jak ktoś z prezesem porozmawia to szybko się wszystko załatwia ale dlatego że IT musi się w końcu zająć sprawami które były im już zgłaszane po 10 razy. odpowiedz »

MerlinX - opłaca się poczekać? [2013-10-10 00:52 176.31.26.*]
Koledzy i koleżanki z branży - chyba wszyscy zapomnieliście od jakiego systemu zaczynaliście rozwój swoich interesów. Nie ma obecnie na rynku systemu idealnego, który zadowoli wszystkich i będzie niesamowitym kombajnem. Obecnie jest więcej systemów rezerwacyjnych na rynku, jednakże chcąc być w siodle należy posiadać i użytkować także system Merlin. jeżeli uważacie, że są inne, lepsze systemu na rynku to śmiało z nich korzystajcie, jednakże pamietajcie, że nie wszystkich organizatorów tam znajdziecie. chcąc nie chcąc na jakiś kompromis trzeba się zdecydować. Na rynku jest coraz więcej portali, które 'kradną" klientów nie tylko agentom, ale i touroperatorom, wiec zamiast pluć jadem na lewo i prawo przesyłajcie informacje do serwisu danej firmy z propozycjami, co sie nie sprawdza lub co w Waszej pracy byloby pomocne. Bierzcie tez pod uwage, ze dostepnosc ofert w danej wyszukiwarce zalezy nie tylko od Serwisu danej firmy, ale takze od jakości contentu TO, ktorzy podaja te informacje. pozdrowienia C. odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

ryba maślana


© 2022 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij