|
Wątek:
|
Sąd uznał 24-godzinny termin na zgłoszenie reklamacji za zakazaną klauzulę umowną
|
Autor:
|
Czytelnik IP 999.999.999.*
|
Data wysłania:
|
2004-11-03 18:13
|
Temat:
|
W trosce o klienta ...
|
Treść:
|
Myślę że ten termin (24 h) wynika z tego iz im szybciej biuro zareaguje na reklamację tym łatwiej będzie mogło po prostu pomóc klientowi w np. zamianie pokoju, poinstruowaniu rezydenta jak załatwić sprawy sporne. I tak trzeba do tego podchodzić. Przecież chodzi tu o dobro klienta. Ale jak ktos tego nie rozumie to co możemy zrobić? A tak w ogóle czy SOKiK może wydawać takie wyroki? Może pozostawmy to niezawisłym sądom a nie sfrustrowanym ludziom, którzy zajmują się tylko domniemanym nieszczęciom klienta. No cóż taka natura Polaka tylko patrzeć co jest złe, a nie jak jest pięknie tam gdzie akurat przebywamy. Byłem wielokrotnie świadkiem, że nawet do najlepszego hotelu czy usług można się przyczepić aby wyrwać parę groszy i pochwalić się przed znajomymi, że przekręciło się kolejny raz biuro. Gdzie jest granica rozsądku? Może SOKiK GDZIE? będzie wszystkim łatwiej i przyjemniej.
|