Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Piasek na plaży nie nadaje się do robienia babek, czyli zask
Autor: Czytelnik IP 83.10.68.*
Data wysłania: 2008-03-20 12:21
Temat: Głupie skargi klientów biur podróży
Treść: proponuje jeszcze dorzucic reklamacje na zbyt mala umywalke. nie mozna bylo w niej umyc nog... to nic, ze byla tez wanna...;)

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Głupie skargi klientów biur podróży [2008-03-21 10:00 78.8.106.*]
a moze dorzycmy jeszcze sciemy biur podróży, podających nieprawdziwe informacje, przekładające gdziny wylotów, żeby "wydłużyć wycieczkę o 1 dzien itp..." odpowiedz »

Głupie skargi klientów biur podróży [2008-11-07 14:25 83.15.50.*]
biedaku wydłużyli ci wycieczkę naprawde tragedia!!! odpowiedz »

Głupie skargi klientów biur podróży [2008-03-21 12:07 83.4.170.*]
proponuje jednak zapoznac sie z polityka lotnisk dotyczaca ustalania godzin wylotu- jesli lot jest obslugiwany przez charter (co oczywiscie cieszy klientow ze wzgledu na duuuzo nizsze ceny, brak przesiadek i krotszy czas przelotu), to jest on na szarym, szarym koncu jesli chodzi o "dogodne" godziny wylotu, a pierwszy jesli chodzi o zmiany.
jesli natomiast chodzi o dogodne godziny, to uprzejmie informuje ze NIE MA TAKICH. jesli sa wieczorne to zle, bo traci sie dzien wypoczynku (przy przylocie), w przypadku porannego powrotu- ta sama sytuacja. jesli poranny przylot lub wieczorny powrot- tez zle, bo trzeba sie wykwaterowac o 12 albo czekac na pokoj do 14. tutaj poszkodowani sa najbardziej klienci z dziecmi. naprawde nie da sie wszystkich lotow ustalic na 10.00 i powrotu na 14.00.
odpowiedz »

Głupie skargi klientów biur podróży [2008-03-21 10:38 217.153.172.*]
Widać,że nigdy nie pracowwał Pan/i w turystyce. Dlatego ogromna prośba o nie wypisywanie takich bzdur!! odpowiedz »

Głupie skargi klientów biur podróży [2008-03-21 14:41 217.153.22.*]
Pan zwrocil się z reklamacją do biura podróży z żadaniem zwrotu 25% kosztów imprezy all inclusive bo nie dał rady wszystkiego zjeść :D
Pani chciała na bilecie do aquaparku jechać do Istambułu i kłóciła się że bilet jest źle wystawiony:D
Reklamacja mega-hit - Pan nie spodziewał się że im bardziej się wchodzi do morza tym jest głębiej:D
Poza tym muchy w pokoju, wiejący wiatr, czy autobus 109 i 409 to ten sam autobus i w ogóle to można by niezła książke napisać - może kiedyś to zrobię - Jasiek (od 6 lat rezydent, od 8 lat pilot wycieczek, aktualnie nie wytrzymałem nerwowo i siedzę za biurkiem w przyjazdówce:D)
odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij