|
Wątek:
|
System SART - jak wygląda wdrożenie i współpraca?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 77.254.139.*
|
Data wysłania:
|
2013-12-16 11:41
|
Temat:
|
Jak wygląda współpraca z systemem SART?
|
Treść:
|
to widać, że jest Pan mało obeznany w świecie systemów rezerwacyjnych, skoro mówi Pan, że "nie ma na rynku żadnego systemu rezerwacyjnego, w którym maska rezerwacyjna może być dowolnie modyfikowana i uzupełniana o różne dodatkowe opcje, uwarunkowania obligatoryjne lub pola wyboru". Maska rezerwacyjna dowolnie modyfikowana HAHAHA :D Proszę o zainteresowanie się innymi systemami, a potem wypisywanie głupot w stylu: "system SART nie ma równych sobie". Obecnie to rządzi powiedzonko w stylu: "SART. gówno WART". Gdyby sart był taki idealny i najlepszy na rynku to żaden organizator nie rezygnowałby z Waszych usług. Niestety więksi Organizatorzy wolą się rozwijać, prężnie iść do przodu i nie tylko pod względem sprzedaży, ale również zaplecza informatycznego: stron www, bardzo dobrego systemu rezerwacyjnego. Nigdy nie widziałem, tak opornego systemu jakim był SART. Już nie mówiąc o wdrożeniu z SARTa do Merlina, to w ogóle droga przez męki.
|