|
Wątek:
|
Sindbad nie zawsze uczciwy
|
Autor:
|
Czytelnik IP 178.43.190.*
|
Data wysłania:
|
2013-12-22 16:23
|
Temat:
|
Sindbad nie zawsze uczciwy - ZGUBIONY BAGAŻ I NIE TYLKO
|
Treść:
|
witam . chce sie podzielic moim doswiadczeniem z tym przewoznikiem. dzisiaj wrociłam z wloch autokarem firmy SNDBAd.po pierwsze; autokar spoznił sie z wyjazdem ponad 45 minut, po drugie NIGDY NIE SPOTKAŁAM SIE Z PŁACENIEM ZA NAPOJE GORĄCE W AUTOKARZE A JEZDZE do wloch od 15 lat. po trzecie i najwazneijsze; zostala zagubiona moja walizka. podczas przesiadki w Veronie, kierowca tyle z nia krazyl ze nie trafil do prawidlowego autokaru. zaznaczam iz pilot zaznaczal iz to TYLKO keirowcy zajmuja sie walizkami i ich dostarczeniem do prawidlowego autokaru, podczas tej przesiadki na deszczu ponad godzien czasu pytalam 7 kierowco gdzie moge szuakc pomocy i jak znalezc walizek. nikt mi na to pytanei nie uieli odpowiedzi. po dojechaniu do miejsca docelowego - okazalo sie jak juz wczesneij wiedzialam ze zostam bez bagazu. pomijam fakt ze tam nie bylo rzeczy do gotowania, ani slodyczy. tylko niezbedne leki, zostalam poinformowaa, ze nie dostarcza jej dzisiaj. moze jutro a jak nie to po swietach. firma istnieje ponad 30 lat. w ciagu mojego zycia przez 32 godziny podrozy nie uslyszalam tylu negatywnych wypowiedzi na ich temat.
NEGATYW W 200 PROCENTACH. na nogach pojde albo na rowerze ale nie z tą firma kinga
|