|
Wątek:
|
Czy ktoś korzystał z usług biura podróży NECKERMANN?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 89.70.90.*
|
Data wysłania:
|
2013-12-23 17:11
|
Temat:
|
Czy ktoś korzystał z usług biura podróży NECKERMANN?
|
Treść:
|
Leciałem do Bułgarii hotel Madara biuro Neckerman NIGDY WIĘCEJ!!! od 3.06 do 10.06. Z pobytu byłem bardzo nie zadowolony ponieważ do hotelu przyleciałem po godzinie 23:00 gdzie nie miałem nic do jedzenia oprócz dwóch kanapek rozmokniętych od pomidora jak by były zrobione dzień wcześniej i zapakowane w folie (4 gwiazdkowy hotel). Dobrze, że chociaż było jedzenie więc dobre i to. Do picia była mała butelka wody. Z all inclusive za które zapłaciłem nie mogłem już skorzystać bo tylko do godziny 23 można było. Podobnie było w dzień odjazdu. Odjazd o godzinie 5 rano i otrzymałem kanapki na wyjazd, o które musiałem się upomnieć na recepcji: dwie zapakowane w folie z serem żółtym (akurat sera żółtego niezbyt lubię). Czyli już dwa dni z całego pobytu 7 dniowego całkowicie wyleciały. Dodatkowo w hotelu miały być "śniadania dla śpiochów" czyli do późniejszej godziny a tego nie było. Napisałem reklamacje to powiedziano mi, że z informacji hotelu wynika, że były i, że nie zgłaszałem tego pracownikowi Neckerman na miejscu więc nie mogą mi uznać tej reklamacji (mam zdjęcie menu, które otrzymaliśmy i tam też nie ma uwzględnionych tych śniadań do późniejszej godziny), ale za to, że w dzień przyjazdu nie korzystałęm z allinclusive oraz w dniu wyjazdu również to mogą zwrócić mi rekompensatę w wysokości 80 zł. Miałem podać nr konta bankowego na który zostanie przelana dana kwota. Zrobiłem to listownie do głównej siedziby w Warszawie i do dnia dzisiejszego nie widzę tych 80 zł na swoim koncie. Wysyłałem już parokrotnie informacje o moim nr. konta bankowego drogą meilową m.in. do głownej siedziby w Warszawie oraz do biura we Wrocławiu w C.H KORONA-do dziś nie otrzymałem ani żadnej odpowiedzi ani pieniędzy. Mam już dość nerwów, mineło pół roku i już przekonałem, że o firmie. Wybrałem ją dlatego, że jest bardzo długo na rynku i z myślą, że jest to firma bardzo doświadczona, pewna, nigdy nie upadnie (ze względu na podejście do klienta-zapłacić za wycieczkę, a poźniej już klienta ma się "gdzieś" jeżeli chce dochodzić swoich roszczeń). Nie byłem jedyną osobą, która narzekała na ten pobyt. W tej chwili z całą pewnością nie polece już nikomu tej firmy. Zapłaciłem za wycieczkę więcej niż w innym biurach niby za renomę ale widocznie przepłaciłem za to. Następny raz będę patrzył na cene żeby było tanio, a nie żeby zapłacić więcej i mieć spokojniejszy urlop bo w cale tak NIE JEST! Dodatkowo godziny lotów wylotu zmianiały się 4 razy, początkowo była 7:00 rano aż w końcu zakończyło się na 21:00. Natomiast dzień przed odlotem też zmieniła się na 5:00 z późniejszej. ŻENADA
|