Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Co sadzicie o BP Funclub z Poznania?
Autor: Czytelnik IP 77.65.2.*
Data wysłania: 2014-01-03 16:07
Temat: Co sądzicie o Biurze Fun Club z Poznania?
Treść: Szanowny Panie,

Poniżej przedstawiam wyjaśnienia dotyczące zaistniałej sytuacji podczas wyjazdu sylwestrowego do Berlina. Pozwolę sobie odpowiedzieć w punktach na poszczególne, podniesione przez Pana, kwestie.

Problem z kontaktem i wyjazdem z Warszawy -
Transport Pana wraz z żoną, oraz kilku innych osób, z Warszawy do Łodzi realizowany miał być busem osobowym. W Łodzi została zaplanowana przesiadka do autokaru docelowego. Kierowca busa próbował się z Panem kilkukrotnie skontaktować, ponieważ nie mógł odnaleźć Państwa na miejscu zbiórki. Niestety przy dokonywaniu rezerwacji podał Pan błędny numer telefonu. W zaistniałej sytuacji bus planowo wyjechał z Warszawy, bez Państwa na jego pokładzie. Dopiero po Pana telefonie do koordynatora transportu bus został zawrócony i odebrał Państwa z opóźnieniem z miejsca zbiórki. Mimo początkowego opóźnienia poprzez reorganizację transportu i zmianę miejsca Państwa przesiadki, straty czasu udało się zniwelować. Do Poznania autokar dojechał z 20 minutowym opóźnieniem, w Berlinie był o czasie.

Zaplanowana godzina wyjazdu z Berlina (3:00 w nocy) była zgodna z przedstawioną i wybraną przez Państwa ofertą. Informacja o godzinie powrotu została przedstawiona w ogólnodostępnym programie ramowym.

Awaria w Berlinie.
Autokar firmy Wiktoria Travel, która realizowała dla nas transport podczas wycieczki sylwestrowej uległ awarii. Firma transportowa zorganizowała transport zastępczy, który został wysłany po Państwa z Polski. Z Berlina autokar wyruszył - dokładnie tak jak Pan napisał - z dużym opóźnieniem. Uprzejmie przepraszam Państwa, a także wszystkich uczestników tego feralnego wyjazdu, za niewygody związane z opisaną awarią. Zdajemy sobie sprawę, że takie wydarzenia, szczególnie podczas tak krótkich wyjazdów powodują negatywne odczucia i opinie o danej wycieczce. Zapewniam, że jako biuro dokładamy wszelkich starań aby takie sytuacje zdarzały się jak najrzadziej. Niestety nie wszystkie zdarzenia losowe jesteśmy w stanie przewidzieć i nie wszystkiemu zapobiec.



Z poważaniem BP FUNCLUB

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Co sądzicie o Biurze Fun Club z Poznania? [2014-01-03 17:27 79.191.18.*]
Podczas rezerwacji podawane były numery telefonów zarówno mój jak i żony tymczasem kierowca próbował dzwonić tylko na mój numer. Nawet jeśli nie mógł dodzwonić się na jeden numer powinien próbować połączyć się z drugim numerem. Podajecie Państwo, że kierowca oczekiwał na nas w wyznaczony miejscu jednak jest to nieprawdą. Staliśmy od godziny 4.50 do godziny 5.35 na wyznaczonym miejscu jednak nikt się nie pojawił w tym czasie (ustalony czas zbiorki godź 5!!) Gdy w końcu pojawił się jakis transport okazało się, że zatrzymał się w zupełnie innym miejscu). Również bus, który po nas wrócił nie zatrzymał się w ustalonym przez Państwa miejscu. Również cała sytuacja z rezerwacja wyjazdu była przez państwa niedopilnowana podczas kontaktu telefonicznego z konsultantem. Próbowano nam wmówić iż to my nie dopilnowaliśmy spraw związanych z rezerwacją a mam potwierdzenie na mailu ze rezerwacja została złożona 4.12.2013r wymagano przesłania groupon z potwierdzeniem zapłaty oraz nasz dane - i to zrobiliśmy 04.12). Wy jednakże po naszym ponownym telefonie (2) zorientowaliście się, że nie dokonaliście naszej rezerwacji a winą za to Państwa konsultant obarczył nas chociaż ewidentnie to wasze niedopatrzenie. Nadmienię, że rozmowa z konsultantem nie należała do najmilszych. Przez całe wasze niedopatrzenie związane z rezerwacją musieliśmy korzystać z dodatkowego busa a powinniśmy wyjechać z Warszawy bezpośrednio do Berlina zgodnie z umową. W zasadzie poza samym zwiedzaniem miasta z pilotem, które trwało 3 godziny żaden punkt wyjazdu nie został zrealizowany przez wasze biuro prawidłowo. My swojego zdania na temat Waszego biura nie zmienimy i będziemy przed Wami przestrzegać innych klientów. Przeprosiny powinniście wysłać indywidualnie do każdego klienta. odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij