| 
						|  |  
							| Wątek: | Czy masz kliencie wiedzę, z czego..... |  
							| Autor: | Czytelnik IP 212.67.150.* |  
							| Data wysłania: | 2014-02-18 09:45 |  
							| Temat: | Czy masz kliencie wiedzę, z czego..... |  
							| Treść: | Rok temu TUI Poland udzielało rabatu w ten sposób, że na umowie widniała inna kwota, a klient płacił inną kwotę. Jak masz wątpliwości, to poszukam warunków tej promocji. Dzięki temu m.innymi wylecieli z PIT.
 Nikt tu się nie użala, tylko martwi o kondycję TO. Zwłaszcza TUI Poland.
 |  
 
 
 Odpowiedzi: Czy masz kliencie wiedzę, z czego..... [2014-02-18 10:17 193.85.22.*] na pewno nie - lub umowa była edytowana po jej podpisaniu i prawidłowe było potwierdzenie rezerwacji. Ale na pewno nie było rozbieżności w końcowym efekcie  odpowiedz »
  Czy masz kliencie wiedzę, z czego..... [2014-02-18 18:38 212.67.150.*] Nie lubię, jak ktoś pisze,że to na pewno niemożliwe. Podaję jak wyglądał jeden z pkt. regulaminu:
 "3. Cena na rezerwacji w systemie Iris Plus nie ulega zmianie, jednakże Agent przyjmuje od Klienta kwotę niższą o wysokość rabatu" Mogę Cie zapewnić,że TUI Poland może tworzyć regulaminy jakie chce :) Na moje pytanie jak to zrobić legalnie, dostałem odpowiedź, że nie muszę być ich agentem :)  odpowiedz »
  Czy masz kliencie wiedzę, z czego..... [2014-02-19 12:59 193.85.22.*] nadal w to nie wierzę :-) księgowo nie da się tego w żaden sposób zrobić. Mogę uwierzyć w to, że co innego było na umowie a co innego potem w systemie, na potwierdzeniu ale nie wierzę, że po zakończeniu imprezy taka rozbieżność nadal była.  odpowiedz »
  Czy masz kliencie wiedzę, z czego..... [2014-02-19 13:18 212.67.150.*] Akurat,że księgowo się tego nie da zrobić to ja też wiem.
 Rozmawiałem nawet z ich działem prawnym:) Ale tak jak wcześniej pisałem dowiedziałem się,że ślubu nie braliśmy :)
 Możesz zapytać w PIT , oni też interweniowali i jak wiem, to TUI ich też olało. Możliwe,że to był jeden z kamyków, które przyczyniły się do wywalenia TUI z PIT.
 pozdrawiam  odpowiedz »
 |