| 
				
						 |  
						
							| 
								Wątek:
							 | 
							
								Czy masz kliencie wiedzę, z czego.....
							 | 
						 
						
							| 
								Autor:
							 | 
							
								Czytelnik IP 89.71.91.*
							 | 
						 
						
							| 
								Data wysłania:
							 | 
							
								2014-02-24 13:30
							 | 
						 
						
							| 
								Temat:
							 | 
							
								Czy masz kliencie wiedzę, z czego.....
							 | 
						 
						
							| 
								Treść:
							 | 
							
								Nie rozumiem dlaczego klient miałby nie zapytać o rabat. Tylko frajerzy nie szukają możliwości zaoszczędzenia. Jeśli nie możesz udzielić rabatu, to nie udzielasz i już.
							 | 
						 
					 
					 
				
 
			
		
				 
				Odpowiedzi:
				 Czy masz kliencie wiedzę, z czego..... [2014-02-25 11:27 79.187.132.*] 
[2014-02-24 13:30 89.71.91.*] Druga rzecz, kliencie czy płacisz od tych kwot-rabatów podatek, bo to Twój dochód!? Czy wykazujesz to w PIT????? US chętnie się tym zainteresuje!  odpowiedz »
  Czy masz kliencie wiedzę, z czego..... [2014-02-25 11:25 79.187.132.*] 
[2014-02-24 13:30 89.71.91.*] odp.: Bo biuro podróży to nie targ. Jak stać Cię kliencie na wakacje to płacisz i kupujesz taką ofertę. Klientom się wydaje ,że to takie ładne, otóż nie to jest śmieszne i żenujące. Idąc do apteki, to też sklep, kupujesz cały worek leków, kosmetyków ect. to co prosisz aptekarkę o rabat, bo rachunek masz duży, NIE , wyciągasz portfel o płacisz! Tak jest z kupowaniem podróży. Chcę uzmysłowić tylko, że te rabaty idą z pensji pracownika biura podróży. My żyjemy z prowizji=pensja.  odpowiedz »
  Czy masz kliencie wiedzę, z czego..... [2014-02-25 15:07 89.71.91.*] 
Klient także płaci za wycieczkę pieniędzmi z pensji, na którą zapracował. Im więcej zapłaci tym mniej mu zostaje. W pytaniu o rabat nie ma nic śmiesznego i żenującego wbrew temu, co piszecie. Śmieszne i żenujące jest to, że nie macie odwagi tego rabatu odmówić, a potem wylewacie żale na forum. Co do usług medycznych, to lekarze także dają zniżki, czasami wystarczy poprosić :-)  odpowiedz »
  Czy masz kliencie wiedzę, z czego..... [2014-03-04 22:20 87.207.21.*] 
Jak stać Ciebie na wczasy to płacisz i masz. Czy Ty ze swojej pensji dajesz rabat np. swojej księgowej,żeby szybciej przelała pieniądze? Lekarz nie da Ci rabatu, nawet nie poprosisz o niego, bo to włąsnie jest żenujące!  odpowiedz »
  Czy masz kliencie wiedzę, z czego..... [2014-03-05 17:08 89.71.91.*] 
Operacji sama sobie nie zrobię, sama nie potwierdzę też notarialnie dokumentów, ale wakacje to bez problemu zarezerwuję sobie na stronie organizatora. W ogóle to dziwię się, ze touroperatorzy nie przeprowadzą kampanii informującej klientów o korzyściach płynących z kupowanie wycieczek bezpośrednio u nich z pominięciem kosztownych pośredników.  odpowiedz »
  Czy masz kliencie wiedzę, z czego..... [2014-03-05 18:36 87.207.21.*] 
Tylko ,że to ten drogi pośrednik wypromował tego organizatora:) to taki mały szczegół.Mam nadzieję ,że i Twoja branża przerzuci się do internetu, bo po co twoja wiedza, poświęcenie , które obecnie wkładasz. Tylko ,że w internecie jesteś nikim, kolejną rezerwacją..... wpłać tylko pieniądze i zobaczysz jak dalej toczą się losy ....  odpowiedz »
  Czy masz kliencie wiedzę, z czego..... [2014-03-18 16:55 178.36.167.*] 
ciekawe.... pośrednik wypromował TO.... ;-)  odpowiedz »
  Czy masz kliencie wiedzę, z czego..... [2014-02-24 14:19 93.175.78.*] 
żenujące jest pytanie o rabat w sytuacji gdzie płacisz 3 tys. zł/os. i otrzymujesz rabat w wysokości 50zł. Jeśli stać cię na 2950zł to i stać cię na 3000zł, różnica prawie żadna. A dla sprzedawcy to 50zł to jest często połowa jego zarobku.  odpowiedz » 
				 |