Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: B P NEMEZIS PAWEŁ DĘBSKI
Autor: Czytelnik IP 83.243.36.*
Data wysłania: 2014-03-04 11:01
Temat: B P NEMEZIS PAWEŁ DĘBSKI
Treść: Szanowni Czytelnicy

Czytam od dłuższego czasu te wpisy i zastanawiałem się czy odpisywać czy też nie, ponieważ wiem, że to walka z wiatrakami, ale zrobię to jedyny raz i nigdy więcej nie będę tutaj prowadził polemiki:
Zawsze to pracodawca jest winny. nigdy pracownik:
ten anonimowy kierowca, który jadliwie zamieścił wpis to ten, który od lipca nie rozliczony jest, ponieważ do dzisiaj nie pojawił się w firmie, nie oddał klucza do samochodu, ale to jest ok w opinii jego jak widać. W innej firmie na weekendzie majowym w ubiegłym roku pogiął autokar, odstawił go brudnego i nierozliczony nie pojawił się więcej w tej firmie. mimo to przecież to jest pewnie, "uczciwe". Nie ma zarejestrowanej działalności wykonując różnego rodzaju usługi, ale to jest "uczciwe". Nie wspomnę już o tym, że nie dbał o auto, zostawiał je zawsze brudne i nieposprzątane o stan techniczny nie wspomnę....
Inny pracownik został zwolniony za kradzież paliwa, nierozliczanie pieniędzy i ich "manko" ale to moja wina i jak widać w ogólnej opinii, jestem z tego powodu nieuczciwy.
Kolejny kierowca ukradł dokumenty od samochodu przed końcem miesiąca za co został zwolniony poprzedzając zgłoszeniem sprawy na policję, po czym skruszony przywiózł dokumenty do firmy z przeprosinami. Potem nieuczciwie wycofałem sprawę na jego prośbę, aby nie miał niechcianych konsekwencji. no ale jestem nieuczciwy
Jeden z zatrudnionych pilotów do dzisiaj nie rozliczył wycieczki i z niej faktur na kwotę prawie 1500 euro, czyli ponad 6000 zł. Na forum wpisuje opinie jako "maciej w podróży". No, ale to jak on stwierdził moja to wina i jestem nieuczciwy, ponieważ nie jego problem, aby sie rozliczyć.
Teraz firmy usługowe - transportowe - jedna z nich, która się tak bardzo miota na forach, podstawiała autokary na kilkanaście wynajmów i pieniądze płacone były na bieżąco za wyjątkiem faktur spornych. To nic, że autokary miały awarie, to nic, że były podstawiane zastępcze, to nic, że autokary podnajmował z innych firm bez mojej wiedzy, ale to jak stwierdzono w tej firmie, faktura wystawiona, więc się należy zapłacić i jak to inteligentnie stwierdzono "bez kłapania gębą".
Kolejna firma, spowodowała wypadek, ponieważ kierowcy jak stwierdzili, "zgubiła nas nawigacja". W rezultacie moc opóźnień i niezrealizowany program, ale to nieuczciwe biuro i oczywiście ja jestem winien
Nieuczciwy również jestem, ponieważ jeden z ośrodków wypoczynkowych przyjmował grupy, mając zapłacone na bieżąco w sezonie, przy kolejnych grupach obcinał racje żywnościowe, podawał jedzenie w niedomytych naczyniach, ale właściwie ważne jest to, że nieuczciwy jestem, ponieważ śmiałem się odezwać i starać się rozwiązać problem, dla naszego klienta, jednak i w tym przypadku ważne jest "bez kłapania zapłacenie faktury"
Kolejny "przewoźnik", podstawia autobus bez możliwości zapakowania bagaży, ponieważ luk bagażowy ma awarię i nie otwiera się, ale co tam. Wysyłamy auto zastępcze, ale to nic, faktura pod groźbami zgłoszenia sprawy do wszelakich urzędów, ma być zapłacona, a reklamacja nie wchodzi w grę....... Znów moja "nieuczciwość" jest jaskrawo widoczna.

Sztuką jest dzisiaj prowadzić działalność i zatrudniać "uczciwych" ludzi, którzy na przestrzeni lat z jakiegoś powodu pracują gdzie tylko mogą lub nie pracują...
Fenomenalne w tym kraju jest to, że kompetencja usług składa się z dwóch punktów 1 to przyjęcie zamówienia 2 to wystawienie faktury. Środek jest często bez znaczenia.
Opinii jest kilka w tym przepastnym internecie. Logicznie myślący, nie sądzą chyba, ze wykonywaliśmy 4 wycieczki lub zatrudnialiśmy przez cały rok 2 osoby.... Na dziesiątki zorganizowanych i niemalejący krąg klientów procent to ci, którzy zawsze będą niezadowoleni, a łatwo jest wydawać opinie i jeszcze łatwiej robić to anonimowo.
Coraz gorzej z tym honorem i dobrymi zasadami w biznesie......

Paweł Dębski

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

B P NEMEZIS PAWEŁ DĘBSKI [2014-08-29 23:14 31.174.176.*]
debski ty oszuscie jak smiesz jeszcze zabierac glos!!!!!!! odpowiedz »

B P NEMEZIS PAWEŁ DĘBSKI [2014-05-23 20:39 79.173.57.*]
Panie DEbski wszyscy sie na Pana uwzieli... biedaczek, i dlaczego akurat na Pana a nie na inne BP ? bo tamci placa? chyba dlatego. naprawde ni emozna prowadzic bp uczciwie? i te pana wymysly, podchody, nie odbieranie telefonow, grozby... farsa. zalsny jest Pan odpowiedz »

B P NEMEZIS PAWEŁ DĘBSKI [2014-03-17 12:55 178.36.88.*]
BREDNIE! wyrok już mam w ręce... czarno na białym... ilu ludzi jeszcze oszukasz? odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

ryba maślana


© 2020 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij