|
Wątek:
|
[usunięto]
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.27.3.*
|
Data wysłania:
|
2014-09-22 12:16
|
Temat:
|
Holiday Travel Center - zachęcam
|
Treść:
|
Witam, jestem klientem firmy Holiday Travel Center od kilkunastu lat należę do klubu Viva i jeździmy do wybranych ośrodków prawie, co rok. Nigdy nie mieliśmy problemu z wyjazdem, pobytem i standardem proponowanych ośrodków. Rezerwacji dokonywaliśmy w różnych terminach i z różnym wyprzedzeniem. Zawsze standard był na najwyższym poziomie. Ludzie mylą wyjazdy z biurami podróży oferującymi najczęściej pokój z łazienką z proponowanym przez HTC apartamentem o wysokim standardzie z pełnym wyposażeniem kuchni i łazienki jak również bardzo często z pakietem powitalnym (np. herbata, kawa, owoce, itp) Nasz ostatni wyjazd był załatwiany 4 dni przed wylotem w sierpniu. Wszystko na telefon i email. Po przyjeździe na miejsce okazało się, że hotel, który był zamówiony dla nas na jedną noc, (przed planowym zameldowaniem w wybranym ośrodku) nie może nas przyjąć z braku miejsc. Pani, która się nami opiekowała, z HTC dowiedziała się o tym jak my byliśmy w samolocie. W międzyczasie naszą wpłatę przekierowano do innego hotelu a my po wylądowaniu zostaliśmy telefonicznie poinformowani o zmianie. Czyli nawet, gdy klient jest w drodze na wymarzony wypoczynek nie zostaje bez opieki pracowników HTC. Jesteśmy przekonani, że to dobra i sprawdzona firma a nasz ostatni wyjazd i to ze jesteśmy z nimi tyle lat jest tego dowodem. Pozdrawiam
|