TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Forum grupa: Biura turystyczne

Wezyr wprowadza nową platformę komunikacyjną

Data wysłania: 2014-09-24 11:10 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Wezyr Holidays Coral Travel poinformowało o wdrożeniu platformy komunikacyjnej Customer Interaction Center (CIC) firmy Interactive Intelligence, które ma na celu usprawnienie jakości obsługi klientów oraz agentów.

Projekt przeprowadzili specjaliści z Asseco South Eeastern Europe, firmy partnerskiej Interactive Intelligence.

"Mocno rozwijamy naszą sieć sprzedaży, zarówno internetową, jak i agencyjną, jednak nawet najlepsza wyszukiwarka ofert na stronie to za mało dla wymagających polskich klientów. Polacy chętnie wyszukują oferty w Internecie, ale nadal wolą szczegółowe informacje i warunki umowy sprawdzić bezpośrednio u profesjonalnego doradcy podróży lub doświadczonego agenta turystycznego. Dlatego sprawnie działające call center jest w naszej branży bardzo ważnym elementem sprzedaży, obsługi posprzedażowej oraz kontaktu z siecią agencyjną" - powiedział Kaan Ergün, Dyrektor Generalny Wezyr Holidays Coral Travel.

Customer Interaction Center to wielofunkcyjny pakiet oprogramowania komunikacji IP zawierający funkcje komunikacji zunifikowanej, automatyzacji contact center i zarządzania procesami biznesowymi. W firmie Wezyr Holidays Coral Travel zarządza połączeniami telefonicznymi oraz wiadomościami email kierowanymi do konsultantów obsługi klientów touroperatora oraz do pracowników współpracujących z biurami agencyjnymi.

Wdrożony został moduł IVR, który wstępnie kategoryzuje połączenia (np.: prośba o ofertę, sytuacja awaryjna, reklamacja) i kieruje je do pracowników posiadających odpowiednie kompetencje. Funkcje nagrywania i monitoringu jakości, dostępne w oprogramowaniu CIC, pozwalają na przechowywanie i wyszukiwanie nagrań w celach szkoleniowych lub reklamacyjnych, kontrolę czasu oczekiwania na połączenie oraz ujednoliconą obsługę interakcji telefonicznych i wiadomości email.

Asseco South Eeastern Europe przeprowadziło również integrację pomiędzy CIC oraz systemem płatności i rezerwacji wykorzystywanymi przez Wezyr Holidays Coral Travel, co ułatwia i przyspiesza komunikację z klientami i agentami.

"Oprogramowanie Interactive Intelligence to solidny produkt z górnej półki systemów komunikacyjnych, a stały rozwój producenta i innowacje gwarantują bezpieczeństwo inwestycji. Duże znaczenie miały również świetne referencje zaprezentowane przez Asseco South Eeastern Europe. Wdrożenie zostało przeprowadzone bardzo sprawnie i bez problemów, a specjaliści z Asseco South Eeastern Europe w czasie całego procesu wykazywali się dużym zrozumieniem specyfiki naszej działalności." - dodał Ergün.

Umowę pomiędzy Asseco South Eeastern Europe i Wezyr Holidays Coral Travel podpisano pod koniec maja b.r., a system został uruchomiony już na początku lipca. CIC obsługuje około 30 stanowisk contact center oraz 150 stanowisk biznesowych (gdzie spełnia rolę centrali telefonicznej VoIP), zlokalizowanych w Warszawie oraz na terenie całego kraju.

    • Wezyr wprowadza nowe rozwiązanie 

      [2014-09-24 11:10 89.66.68.*]

      Zdaje się ze Wezyr-tonie.....   odpowiedz »

      • Wezyr wprowadza nowe rozwiązanie 

        [2014-09-24 17:57 87.207.110.*]

        to samo mówią Klienci po tegorocznych wyjazdach...   odpowiedz »

    • Wezyr wprowadza nowe rozwiązanie 

      [2014-09-25 16:33 178.36.38.*]

      A cóż to za opinie! Moi klienci byli z Wezyra na różnych kierunkach i wrócili zadowoleni. Może ci malkontenci z powyższych komentarzy po prostu źle dobrali ofertę do wymogów swoich klientów?   odpowiedz »

    • Wezyr wprowadza nowe rozwiązanie 

      [2014-09-25 17:24 178.36.38.*]

      A cóż to za opinie! Moi klienci byli z Wezyra na różnych kierunkach i wrócili zadowoleni. Może ci malkontenci z powyższych komentarzy po prostu źle dobrali ofertę do wymogów swoich klientów?   odpowiedz »

    • Wezyr wprowadza nową platformę komunikacyjną 

      [2014-09-26 10:55 178.235.198.*]

      ciekawe jak to będzie szło   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję