|
Wątek:
|
Będzie kampania wizerunkowa Itaki w letnim sezonie 2006 r.!
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2006-01-11 11:26
|
Temat:
|
Będzie kampania wizerunkowa Itaki w letnim sezonie 2006 r.!
|
Treść:
|
Aktualność: Biuro podróży Itaka zamierza w 2006 roku bardziej promować swój wizerunek i usługi poprzez inwestycje w telewizji i prasie lokalnej.
Ponieważ Itaka ma coraz więcej swoich biur w mniejszych miejscowościach, postanowiono zainwestować w reklamę w prasie lokalnej. Firma nie zrezygnuje przy tym z ogłoszeń w dziennikach i tygodnikach ogólnopolskich. W planach jest także rozbudowa i unowocześnienie strony internetowej.
Staramy się także o długofalowy sponsoring telewizyjny programu rozrywkowego - mówi serwisowi "Media&Marketing Polska " Piotr Henicz, dyrektor sprzedaży i marketingu Itaki. Rozmowy prowadzone są z TVP, Polsatem i TVN. Itaka kilka lat temu była sponsorem programu "Randka w ciemno" w TVP1, który przyniósł firmie wzrost świadomości marki oraz pozwolił odnotować większe zyski ze sprzedaży.
Itaka zaplanowała na wiosnę tego roku intensywną kampanię wizerunkową na outdoorze.
W celu zwiększenia liczby klientów, firma ma zamiar rozszerzyć ofertę czarterową oraz kontynuować program lojalnościowy.
|