Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Podróże TV kupiły Open Travel!
Autor: Czytelnik IP 999.999.999.*
Data wysłania: 2006-01-12 12:59
Temat: Mam nadzieję tylko, że personel OPEN TRAVEL
Treść: Mam nadzieję tylko, że personel OPEN TRAVEL się również zmieni na personel o klasie i poziomie obsługi klienta PES TRAVEL. Obsługa OPEN TRAVEL jest żałosna a Panie, które obługują potencjalnego klienta robią łaske, ze pracują. MAM OGROMNĄ NADZIEJĘ, ŻE HIENY (personel) OPEN TRAVEL nie zamieni PERSONELU PES TRAVEL w takie same żyjące hieny i paskudne obraźliwe ropuchy.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

JOAMARI [2006-01-12 20:28 999.999.999.*]
Oj ktoś się wysilił z tymi, hienami, ropuchami :))) Na szczęscie nie wie co mówi. Ponieważ to Open pracuje na swoją markę od 16 lat. I to marka Open TRAVEL zmieni niebawem PES TRAVEL. Co do personelu to prowadzę biuro od 8 lat i jeszcze za czasów Delty Travel byli wiodącym biurem jeśli chodzi o obsługę, klientów, agentów. Obecnie pracuję zarówno z call center jak i z osobami odpowiedzialnymi za agentów i wiele innych biur może się od nich uczyć. No i należy im się uznanie bo promocja dla stałych klietów - bony, realizowane są również u agentów, a nie tak jak ITAKA i wiele innych touroperatorów np.ECCO - gdzie Klient owszem miał rabat ale realizował tylko w salonach własnych. OPEN szanuje agentów ! i chwała im za to. Dzięki takim zabiegom, OPEN będzie sprzedawany przez AGENTÓW a inni umra śmiercią naturalną.... odpowiedz »

NIE ZGADZAM SIĘ [2006-01-12 13:42 999.999.999.*]
nie zgadzam się,miałam przyjemność wielokrotnie rozmawiać z dziewczynami z open travel. zawsze były miłe, sympatyczne.można tylko uczyć sie od nich obsługi klienta.nt pes travel kilka miesięcy temu były b.interesujące artykuły,o których można powiedzieć wszystko poza tym , że miałoby się ochotę współpracować z pes, to połączenie niezbyt wróży dobrze openowi. ponadto jeśli tak duża, super firma łączy się z tak niedużą to dlaczego zmienia nazwę? z reguły mały przejmuje nazwę dużego...... chyba, że duży ma niezbyt dobrze kojarzącą się nazwę.... odpowiedz »

profesjonalizm i uprzejmość wobec klientów [2006-01-12 16:03 999.999.999.*]
Mialem okazję wielokrotnie korzystać z doradztwa i wiedzy fachowej dziewczyn z dzialu sprzedaży biura Delta w Krakowie ( część Opena) i twierdzę że są wybitnie profesjonalne, niezwykle uprzejme, cierpliwe, staranne i sumienne. Wszystkie obiecane przez biuro materiały otrzymywałem niezwlocznie, nie było pomyłek w rezerwacjach a obiekty opisywane przez Nie - takie były w rzeczywistości. Być może jest to chlubny wyjątek, ale takie są moje osobiste spostrzeżenia.
Dziewczyny TAK TRZYMAĆ!
odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij