| 
				
						 | 
						
							| 
								Wątek:
							 | 
							
								Nieuczciwość biura przy rezerwacji...
							 | 
						
						
							| 
								Autor:
							 | 
							
								Czytelnik IP 83.21.179.*
							 | 
						
						
							| 
								Data wysłania:
							 | 
							
								2015-01-28 12:48
							 | 
						
						
							| 
								Temat:
							 | 
							
								Nieuczciwość biura przy rezerwacji...
							 | 
						
						
							| 
								Treść:
							 | 
							
								Aby stwierdzić, że świadczenia są niezgodne z umową, najpierw należy z nich skorzystać i jeżeli rzeczywiście odbiegają od warunków umowy/oferty, można złożyć reklamację, domagać się odszkodowania/zadośćuczynienia. Nie ma możliwości odstąpienia od umowy z winy TO, ponieważ ktoś znalazł złe opinie na temat hotelu w internecie, albo mu się hotel odwidział
							 |