Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Rzeczpospolita podsumowała ranking biur podróży
Autor: Czytelnik IP 83.12.138.*
Data wysłania: 2008-06-26 11:43
Temat: Prawda o biurze Itaka
Treść: Kupiłem wczasy na Krecie w hotelu 4* mam to zagwarantowane w umowie. Na miejscu okazało się że hotel Albatros na Krecie ma część starą oznaczoną na hotelu joko 3* i nową część 4*. Ta stara to na standart europejski pokoje to najwyżej 2*. Itaka zakwaterowała nas w starej części i właścicielka hotelu potwierdziła że na tę część jest umowa i nie wie dlaczego sprzedawana jest jako 4*. Poprosiłem o przekwaterowanie mnie za dopłatą do 4*. Wcześniej zawiadomiłem pilotkę biura Itaka. Kazała napisać reklamację którą potwierdziła, i wziąść rachunek za dopłatę na 4*. Wkraju wystąpiłem do biura Itaka o zwrot różnicy jak wg. rachunku wystawionego przez hotel. I co? I nic. Biuro Itaka stwierdziło że wg. nich hotel był 4*. Więc im odpisałem że z taką argumentacją to można sprzedawać margarynę i wmawiać klientom że to wg.firmy jest masło. Zaproponowali bon na następne wczasy zakupione u nich na 300 zł. Tylko że rachunek opiewał na 1300 ?cała rodzina/ i że moja chęć podróży z nieuczćiwym biurem się już już się skończyła. Sprawa jest u rzecznika który też niewiele wkórał. Bardziej wymagających Państwa przestrzegam przed tym biurem ITAKA. Działają na zasadzie raz się uda raz nie.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Prawda o biurze Itaka [2009-08-17 14:48 194.169.228.*]
jeśli się poczyta w necie to się wie, że w Grecji, na Krecie, Rodos itd.- każdy hotel ma standard -*, jeśli kupujesz 3 dostaniesz 2*polskie - tak tam jest, norma. A skoro rzecznik nic nie zdziałał znaczy reklamacja bezzasadna. odpowiedz »

Prawda o biurze Itaka [2009-07-24 18:04 77.253.174.*]
Mam podobną opinię o biurze Itaka. Byłem na wycieczce objazdowej Viva Iberia 2009 na której skradziono mi bagaż z luku bagażowego autokaru. Dział Obsługi Klienta nie poczuwa sie do winy. Należy zadac pytanie czy na wycieczce objazdowej mam chodzić z walizką, czy też używać dodatkowych zabezpieczeń jak kłódki do przypięcia bagażu do fotela, skoro luk bagażowy nie gwarantuje bezpieczeństwa. Okradziony klient Biura Itaka odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij