Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Inter Europe
Autor: Czytelnik IP 79.185.97.*
Data wysłania: 2008-06-29 11:28
Temat: Inter Europe
Treść: to biuro to jeden wielki przekret.Bylem w pracy za granica przez to biuro i było fatalnie.Nikt sie toba nie interesuje,praca raz była a raz nie.Warunki mieszkalne były okropne,w czasie deszczu dach przeciekał,grzyb w pokojach.w kuchni jedna kuchenka,jedna lodówka na 14 osób.Nie polecam.To oszuśći.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Inter Europe [2010-02-19 17:26 89.231.242.*]
Wejsc w uklady z p.Maziarz tzn.trzeba mieć tak jak ona nirowno pod sufite.To osoba o watpliwej poczytalności. Normalne eme.Mialam przyjemność a raczej nieprzyjemność wyjechać z tej firmy do Hiszpani.Istny obłęd.Pani Wandzia myśli ze jak już jakąś robotę nagra to sprawa załatwiona. Jest jak najbardziej odpowiedzialna za warunki jakie ustala przed wyjazdem.A ona ma to gdzieś .Gówniana firma. odpowiedz »

Inter Europe [2010-08-29 12:22 87.116.250.*]
Wybieram sie do Wloch dopracy od pani Wandzi czy juz ktos z tego korzystal i czy nie jest to jakis przekret/jest to praca do opieki/ odpowiedz »

Inter Europe [2011-02-16 13:24 77.87.0.*]
Prosze niech ktos mi napisze czy praca we Włoszech na opiece od p. Wandy jest ok bo różne wiesci mnie dochodzą kwote nie małą trzeba zapłacic a na forum nic nikt nie pisze!! odpowiedz »

Inter Europe [2011-01-17 09:08 83.28.7.*]
ja na twoim miejscu to bym wogule nie pojechala od wandy do zadnej pracy bo jakis czsa temu bylam w angli na farmie weiz mi czy chcesz czy nie jak by nie kasa ktora wzielam z domu to nie bylo by za co wrucic do domu zarabialismy po 5 funtow dziennie wandy nie interesuje to co bedzie sie dzialo z ludzmi ktorych wysyla za granice ja interesuje tylko kasa ktora zgarnia za zalatwienie roboty a to prace ktora ci alatwia to bedzie tak zachwalac nikomu nie poleca jechac do pracy od Wandzi odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

ryba maślana


© 2020 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij